مجلس

کسانی که اقداماتی بر علیه نظام انجام داده اند جایی برای حضور در انتخابات ندارند

کسانی که در جهت خدشه دار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران ، خصوصا‌ً پس از انتخابات 88 گام برداشتند ، چنگ بر روی انقلاب بزرگ وگفتمان امام انداختند؛ از نظر مردم مردودند . مردم بزرگوار ایران دارای بصیرت و آگاهی هستند.
محمد سلیمانی نماینده مجلس شورای اسلامی  در رابطه با رای دادگاه آمریکا مبنی برمحکومیت ایران و پرداخت خسارت به بازماندگان 11سپتامبر گفت : این مسئله یک دروغ بزرگ است . ملت ایران یک ملتی  شناخته شده و محبوب در جهان است که خود قربانی تروریست بوده است . در طول 33 سال که از عمر انقلاب می گذرد شاهد قربانی شدن مقامات عالی رتبه اعم از رئیس جمهور و نماینده مجلس ومتفکرین و متخصصین و غیره بو‌ده‌ایم و این در حالی است که عاملین این ترور ها  از لیست تروریستها خارج می شود و به راحتی در آمریکا و اروپا رفت و آمد می نمایند .
وی تصریح کرد : این اقدامات نشان از آن دارد که خود آمریکا از حامیان تروریست هستند ، حال اگر چنین کشوری بخواهد اتهامی به ملت ایران بزند ، واضح است که افکار عمومی جهان‌پذیرای آن نخواهند بود.
سلیمانی با بیان علل این گونه اقدامات خاطر نشان کرد : آنچه به نظر می رسد این است که آمریکائیها در اذهان عمومی جهان مورد سوال هستند ، چرا که آمریکا از گروه تروریستی تابلو دار و شاخصی که در طول سالیان سال علیه ملت ایران و عراق دست به ترور و شکنجه های فجیع زدند را از لیست تروریستها خارج می کند ؛ این مسئله خود باعث فشار افکار عمومی است که آنها با این گونه محکومیت‌ها می‌خواهند فشار اذهان عمومی را کاهش دهند‌؛ غافل از آنکه مردم دنیا آگاه و بیدارند .
نماینده مردم تهران در خصوص انتخابات شوراها و طمع حضور سیاسی اصلاح طلبان در عرصه رقابتی اظهار داشت : کسانی که در جهت خدشه دار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران ، خصوصا‌ً پس از انتخابات 88 گام برداشتند ، چنگ بر روی انقلاب بزرگ  وگفتمان امام انداختند؛ از نظر مردم مردودند . مردم بزرگوار ایران دارای بصیرت و آگاهی هستند.
وی خاطر نشان کرد :به هر جهت عرصه انتخابات عرصه آزادی است، کسانی که در جهت براندازی نظام اقدامی نکرده اند و نظام جمهوری اسلامی ایران ، قانون اساسی ، ولایت فقیه و گفتمان امام (ره) و رهبری  را قبول دارند و با آهنگ نظام هماهنگ هستند ؛ قطعا حضورشان در انتخابات موثر است و مورد اقبال عمومی قرار می گیرند . اما کسانی که اقداماتی بر علیه نظام اقدامی انجام دادند و در صحنه های مختلف حضور داشتند و از اقداماتی که بعد از انتخابات و روز عاشورا رخ داد حمایت کردند و هنوز هم بر مواضع خود اصرار دارند ، قطعا جایی برای حضور در انتخابات نمی‌توانند داشته باشند‌.

https://shoma-weekly.ir/nBRRMf