ویژه

چرا کودکان هدف هستند؟

آمار‌ها حاکی است که جمعیت رژیم صهیونیستی هر ساله به طور متوسط 2.8 درصد رشد داشته که بالا‌ترین میزان رشد جمعیت در جهان می‌باشد. صهیونیسم از دو طریق زاد و ولد و مهاجرت اتباع یهودی به کشور اسرائیل جمعیتشان را کثرت می‌بخشند؛ چرا که به حقیقت پیوستن رویای صهیونیزم علاوه بر خروج عرب‌های بومی به افزایش جمعیت آن‌ها نیز بستگی دارد.
 جولایی- آمارها حاکی است که جمعیت رژیم صهیونیستی هر ساله به طور متوسط 2.8 درصد رشد داشته که بالاترین میزان رشد جمعیت در جهان میباشد. صهیونیسم از دو طریق زاد و ولد و مهاجرت اتباع یهودی به کشور اسرائیل جمعیتشان را کثرت میبخشند؛ چرا که به حقیقت پیوستن رویای صهیونیزم علاوه بر خروج عربهای بومی به افزایش جمعیت آنها نیز بستگی دارد.

براساس همین تعالیم تورات مقرر شده که هر عائله حداقل باید چهار فرزند داشته باشد؛ حق اولاد پرداختی به کارمندان زیاد است و تعدد فرزند موجب کاهش انواع مالیاتها میشود. رسانهها به نقش موثر و سازنده زنان متدین یهودی در تقویت رژیم اشغالگر قدس اشاره میکنند و معتقدند زنانی برای اسرائیل مفیدترند که صاحب هشت فرزند باشند. اما با همه این احوال اشغالگران قدس مقهور فلسطینیان گشتهاند. نرخ رشد جمعیت در غزه ۸ درصد است؛ تقریبا ۳ برابر نرخ جمعیت اشغالگران! علی رغم فقدان امکانات اولیه زندگی، مردم غزه حاضر به شکست در جنگ جمعیتی نیستند، طبق آمار در سال ۲۰۱۴، در منطقه باریکه غزه حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زندگی میکنند که متراکمترین منطقه مسکونی جهان است و تماماً فلسطینی هستند. ۹۹ درصد جمعیت غزه، مسلمان و بقیه فلسطینیهای مسیحی هستند.

این اطلاعات را در کنار تحلیل مطالعاتی منتشر شده از سوی دانشگاه حیفا قرار دهید که مدعی است در سال ۲۰۱۳ یهودیان
۲. ۵۲ درصد از جمعیت فلسطین را تشکیل می
دادند که این عدد تا سال ۲۰۳۴ به کمتر از ۴۷ درصد خواهد رسید. (این در حالی است که رسانههای صهیونیستی هم بارها اذعان کردهاند که این آمارها مخدوش بوده و نسبت جمعیتی مسلمانان حتی همینک نیز بیشتر است) همچنین این دانشگاه میانگین سن جمعیت رژیم اشغالگر را ۳۰ سال اعلام کرده است در حالی که میانگین سن در غزه را ۱۷ سال میباشد. در همین مطالعه که با نام Israel: Demography ۲۰۱۳-۲۰۳۴ منتشر شده است، با صرف نظر کردن از جمعیت غزه، جمعیت یهودیان ۶۱درصد از جمعیت ساکنان فلسطین را در سال ۲۰۱۳ به خود اختصاص میدهد و تا سال ۲۰۳۴ جمعیت ایشان به کمتر از ۵۶ درصد کاهش خواهد یافت. با این حساب جمعیت ادعایی ۴ میلیونی صهیونیستها همینک نیز با افزودن جمعیت یک میلیون و هشت صد هزار نفری مردم غزه در اقلیت است و از آن مهمتر اینکه به طور میانگین فلسطینیان سیزده سال از جمعیت اسرائیلیان جوانتر هستند. این یعنی کشور ادعایی اسرائیل با همه هزینههایی که داشته است رو به اضمحلال قطعی است.

با چنین درک جمعیتشناختی، فهم اینکه چرا کشتار کودکان با بمباران مستقیم مدرسهها، کمپهای سازمان ملل، خانههای مسکونی و محل بازی و بوستانها و... بدون در نظر گرفتن هزینههای شدید اعتباری در دستور کار جنگ اخیر به عنوان یک راهبرد قرار گرفته است؛ مشخص میشود و نشان میدهد که چرا واکنشهای عاطفی افکار عمومی جهان تا به حال نتوانسته است ماشین کشتار کودکان را از حرکت بازایستاند.

https://shoma-weekly.ir/YtmvRR