جامعه

پیوند رسانه ای با ضدانقلاب

ارگان حزب ملت در جدیدترین مطلب خود با عنوان" اینترنشنال بهانه است، مطالبات مردم نشانه است" با تطهیر چهره ی اغتشاشگران، مدعی می شود که حکومت اعتراضات مردمی را به بهانه های پوشش خبری آن توسط رسانه های بیگانه نادیده می گیرد. ارگان رسانه‌ای حزب اتحاد ملت می نویسد: "سالهاست که به بهانه پوشش خبری اعتراضات و مطالبات مردمی در ایران توسط رسانه‌های وابسته به دولت‌های انگلیس و آمریکا، این مطالبات نادیده گرفته شده یا سرکوب شده است. به طور روشن می‌توان گفت هیچکدام از این اعتراضات در سه دهه اخیر با پاسخ رضایت بخش و یا اقناع کننده روبرو نشده‌اند. در عین حال تمام مطالبات (کم یا زیاد) به رسانه‌های بیگانه منتسب شده است... این مساله بهانه‌ای است برای زیرسوال بردن مطالبات مردم در داخل که فارغ از هر حمایت و عدم حمایت خارجی، می‌خواهد به مطالباتش پاسخ مناسب داده شود"

تقریبا در تمامی اغتشاشات صورت گرفته، طیف تندرو اصلاح طلب با همپوشانی رسانه‌ها و گروه‌های ضد انقلاب، به انتشار اکاذیب، شایعه‌‌سازی، وارونه‌نمایی و تشویش اذهان عمومی پرداخته است و سعی کرده ضمن مقصرنمایی نهادهای حاکمیتی ایران، اغتشاشگران را «مردم عادی» و آشوب را «اعتراض» و «جنبش» جا بزند و از ضرورت تداوم اعتراضات سخن بگوید.

خط فکری جریان تندرو اصلاح طلب و هجمه و حمله به حاکمیت به قدری با شبکه های معاند نزدیک است که این شبهه را در ذهن مخاطب به وجود می آورد که نکند این جریان با شبکه های ضد انقلاب تقسیم کار انجام داده و یک قرار داد ما بین آنها نوشته شده است.

این جریان در حالی اغتشاشات اخیر را اعتراض جا می زند که در هیچ کجای دنیا، آتش زدن اموال عمومی، بریدن گلوی مامور انتظامی، حمله به مساجد و حسینیه‌ها، سوزاندن قرآن، کشیدن چادر از سر زنان محجبه، قتل مردم کوچه و بازار، به آتش کشیدن آمبولانس‌ها که تعدادی از آنها حامل بیمار بوده‌اند و.... اعتراض نامیده نمی‌شود و نمی توان به آن لقب مطالبات مردمی داد؟

این یک واقعیت است که جریان اصلاح طلب با ایجاد انحراف از اصل ماجرا به دنبال اهداف سیاسی خود است، جای تاسف است که این جریان برای خروج از انزوا و انفعال سیاسی منافع ملی را فدای منافع حزبی و جناحی خود می کند.

**********************************

«رضا حقیقت نژاد» خبرنگار ضدانقلاب که از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ابراز خوشحالی کرده و در پوست خود نمی گنجید بر اثر یک بیماری جان باخت.

این خبرنگار در زمانی که آیت الله رئیسی عکس سردار سلیمانی را در سازمان ملل بالا برد، مردم را به آتش کشیدن عکس سردار دعوت کرد، او همچنین اعتقادات مردم در ماه محرم را بارها به سخره گرفت.

پس از انتشار خبر مرگ حقیقت نژاد، رسانه‌های بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، اینترنشنال سعودی و رادیو فردا، از فوت این خبرنگار ابراز تاسف کرده و او را یکی از حرفه ای ترین خبرنگاران نامیدند.

در بین ابراز تاسف و تسلیت رسانه های ضد انقلاب، رسانه های اصلاح طلب هم دیده شدند که خبر مرگ او را با عنوان مرگ یک روزنامه‌نگار بازتاب دادند.

همراهی برخی اصلاح‌طلبان در سوگواری مرگ چنین کسی با معاندین اینترنشنال و بی‌بی‌سی و من و تو و صدای امریکا نشان دهنده ی پیوند جریان رسانه‌ای به ظاهر اصلاح طلب با ضدانقلاب خارج نشین است والا چه دلیلی برای ابراز تاسف از مرگ یک انسان خائن به ملت و کشور وجود دارد؟!
https://shoma-weekly.ir/pRSpng