ویژه

پیام تسلیت مدیریت بانوان حزب موتلفه اسلامی در پی درگذشت مرحومه فاطمه رهبر

مدیریت بانوان حزب موتلفه اسلامی در پی درگذشت مرحومه فاطمه رهبر پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون

حزب موتلفه اسلامی امروز داغدار از دست دادن بانویی انقلابی است که با مجاهدت های خستگی ناپذیر در عمر پر برکتش آثار و خدمات گرانبهایی از خود بر جای گذاشت.

سرکار خانم دکتر فاطمه رهبر در طول عمر شریفش نماد ولایت مداری، استکبارستیزی و انقلابی‌گری بود.
او در عین تخصص و تعهد، با تلاش‌های گسترده در سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، منشاء خدمات بسیار گسترده‌ای به جامعه زنان کشور بود و با پیگیری‌های مجدانه، مطالبات زنان را در ریاست فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی
دنبال می‌کرد.

دکتر رهبر همواره در کمال تواضع با مجاهدتهای خاموش مددکار محرومان در کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.
این عضو شورای مرکزی در جمع بانوان حزب موتلفه اسلامی، همراه دیگر خواهران حزب، مخلصانه و متواضعانه یار و یاور اسلام و انقلاب و آرمان‌ها و ارزشها بود.

دکتر رهبر نماد بانویی انقلابی و مسلمان بود که در سنگرهای انقلاب همچون دیده‌بانی بیدار و هوشیار همواره مراقب حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

مدیریت بانوان حزب موتلفه اسلامی ضمن ابراز دریغ و افسوس عمیق خود از فقدان این بانوی فرهیخته، ضایعه بزرگ درگذشت وی را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، خانواده معززشان و دوستان و یاران ایشان در حزب موتلفه اسلامی تسلیت عرض نموده و در این ماه عزیز و ایام متعلق به میلاد حضرت علی(ع) علو درجات برای آن مرحومه و صبر و اجر برای بازماندگان را از درگاه ایزد منان خواستار است.

https://shoma-weekly.ir/DecK0B