ویژه

پیام استیضاح عدم اجازه نفوذ فتنه‌گران به حاکمیت بود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر علوم حاصل وحدت اصولگرایان بود، گفت: اصلاح‌طلبان با متهم کردن برخی از افراد به‌عنوان طراح استیضاح می‌خواهند انسجام را از اصولگرایان بگیرند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر علوم حاصل وحدت اصولگرایان بود، گفت: اصلاحطلبان با متهم کردن برخی از افراد بهعنوان طراح استیضاح میخواهند انسجام را از اصولگرایان بگیرند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اقدام مجلس در استیضاح وزیر علوم حاصل وحدت اصولگرایان بود، گفت: استیضاح وزیر علوم، برگزاری آزمونی مهم برای مجلس بود که از وحدت و انسجام اصولگرایان و برخورداری آنان از استدلال قوی و تقوای سیاسی حکایت داشت.

وی با بیان اینکه استیضاح وزیر علوم نشان داد که اصولگرایان با وحدت و انسجام میتوانند به پیروزیهای بزرگتری دست یابند، تأکید کرد: عدم اجازه نفوذ فتنهگران در حاکمیت مهمترین پیام استیضاح وزیر علوم بود؛ بنابراین فتنهگران باید بدانند که مجلس اصولگرا تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد تا آنها به درون حاکمیت نفوذ کنند.

ترقی افزود: برخی میخواستند با حضور فرجیدانا در وزارت علوم، دانشگاهها برای فتنهگری و دانشجو را بهعنوان ابزار سیاسی در خدمت اهداف سیاسی خود قرار دهند اما مجلس نشان داد که فتنه را خط قرمز میداند و نسبت به آن حساس است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاحطلبان قبل از استیضاح با متهم کردن نخبگان به استفاده غیرقانونی از بورسیه، نشان دادند برای حفظ قدرت دست به هر اقدام غیراخلاقی میزنند، تأکید کرد: بعد از استیضاح آنها میخواهند از اصولگرایان انتقام بگیرند و هم اینکه میخواهند جبهه پایداری را بهعنوان عامل استیضاح معرفی کنند توطئهای برای اختلاف افکنی در جبهه اصولگرایی است.

وی گفت: اصلاحطلبان با متهم کردن جبهه پایداری به طراحی استیضاح وزیر علوم، تلاش دارند انسجام اصولگرایان را هدف قرار دهند تا آنها برای مقاومت در مقابل فتنه منسجم نباشند که امیدواریم اصولگرایان مجلس به این توطئه هوشیار باشند و وحدت خود را حفظ کنند.

https://shoma-weekly.ir/nE2K9p