مجلس

پیامهای رمزگشایی پهپادRQ170

محمد اسماعیل کوثری: رمز‌گشایی پهپاد توسط سپاه دو نوع پیام برای جهانیان در پی خواهد داشت . یک پیام آن متوجه کشورهای استکباری است که آنان بدانند این کار نشان از تسلط ایرانیان بر این فناوری است و این توانایی در اختیار جوانان ایرانی است. آنها خیال نکنند که می‌توانند تحرکاتی به صورت پنهانی برعلیه کشور ایران انجام بدهند ،حرکات آنان به طور کامل زیر نظراست و به صورت مداوم رصد می‌شود‌.

محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با رمزگشایی پهپاد توسط سپاه و پیام این دستاورد به جهانیان گفت: رمز‌گشایی پهپاد توسط  سپاه دو نوع پیام برای جهانیان در پی خواهد داشت . یک پیام آن متوجه کشورهای استکباری است که آنان بدانند این کار نشان از تسلط ایرانیان بر این فناوری است و این توانایی در اختیار جوانان ایرانی است. آنها خیال نکنند که می‌توانند تحرکاتی به صورت پنهانی برعلیه کشور ایران انجام بدهند ،حرکات آنان به طور کامل زیر نظراست و به صورت مداوم رصد می‌شود‌.
نماینده مردم تهران در ادامه با بیان پیام این دستاورد برای کشورهای غیر استکباری علی الخصوص کشورهای مسلمان منطقه گفت :پیام این دستاورد برای کشورهای غیراستکباری علی‌الخصوص کشورهای مسلمان منطقه وغیر مسلمان و علاقمند به ایران این است که توانمندی ایران را برایشان به یقین تبدیل می‌کند و به عنوان یک دوست باید گفت که این توانمندی نیز در جوانانشان هست و آنان باید باور قطعی پیدا کنند که می‌توانند بر روی پاهای خود بایستند، لذا باید این چنین باشید و به یاری خدا بتوانید کشورهای مستقلی داشته باشید و از زیر بار استکبار بیرون بیایید و خودتان اداره امور کشورتان را در دست گیرید.

 

https://shoma-weekly.ir/exyCiU