جامعه

پول بدهید، حرف بزنید پول بدهید

این روزها که توی هر خونه ای چهار پنج تا از این خطهای اپراتور اول و دوم و سوم و چهارم یافت می‌شود و هر کدام از اعضای خانواده هم یکی دوتا از این سیم کارت‌ها را دارند شاهدیم که از طرف اپراتور های نسبتاً محترم، طرح های عجیب و غریب و یا به زبان ساده تر درهم و برهم ارائه می‌شود تا هی ما در یک حماسه عظیم هی حرف بزنیم و هی حرف بزنیم!
یکی یدونه

این روزها که توی هر خونه ای چهار پنج تا از این خطهای اپراتور اول و دوم و سوم و چهارم یافت میشود و هر کدام از اعضای خانواده هم یکی دوتا از این سیم کارتها را دارند شاهدیم که از طرف اپراتور های نسبتاً محترم، طرح های عجیب و غریب و یا به زبان ساده تر درهم و برهم ارائه میشود تا هی ما در یک حماسه عظیم هی حرف بزنیم و هی حرف بزنیم!

 طرح شب تا صبح، طرح 5 ساعت پشت سر هم، طرح با هرکی بیشتر حرف بزنی اون برنده است، طرح کی از همه پر حرف تره! طرح سبزی پاک کن ولی حرف زدن یادت نره! طرح نزدیکی تعرفه خطوط همراه به خطوط ثابت، و طرح 5+ 55+ 555+5555+... و این طرح ها همچنان ادامه خواهد داشت و خواهد داشت تا ما که همان من و شماییم فقط حرف بزنیم!

 حالا در همین نقطه پیشنهاد میدهم در یک حماسه ملبورن شرکت کرده و همان گونه باعث نخریده شدن! پسته و پراید گشتید، با همان اراده حماسه کم حرفی پیشه کنید و مدتی سبزی پاک کردن را کنار بگذارید و از سبزی های آماده استفاده کنید تا از سودآوری فک خود برای دیگران جلوگیری بفرمایید.

ضمن اینکه حواستان باشد این طرح ها به درد من و شمای متأهل نمی خورد و برای نامزدان محترم است که بنشینند و تا صبح فک بجنبانند و آه بکشند و برای هم تا می توانند ببندند. لااقل شما نبندید!

https://shoma-weekly.ir/no4bL4