جامعه

پسا فتنه را با تدبیر مدیریت کنیم

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت:

همانطور که حضرت آیت الله خامنه مدظله العالی فرمودند، حرکت انفعالی و واکنشی دشمن در ایجاد اغتشاش‌های پراکنده، نباید تمرکز مسئولین را از کارهای اصلی و مهم بازدارد و ضمن این است که باید پسا فتنه را با تدبیر مدیریت کنیم، امروز برنامه اصلی کشور که هدف دشمن قرار گرفته است، تدوین برنامه هفتم توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی و بهبود معیشت مردم، رفع تبعیض‌ها و تناقض هاست.

مهدی عرب صادق در گفت وگو با ایلنا تأکید کرد: هر صحنه‌ای که از عظمت ملت ایران خلق شده و استکبار را عصبانی کرده توسط جوانان این مرز و بوم بوده است و امروز باید با پای این جوانان دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ گام‌های بلندی در طی مسیر تمدن نوین اسلامی برداریم.

وی گفت: اگر در جامعه‌سازی اسلامی مقاومت و مانع نباشد، مستنبط این است که شاید از مسیر اصلی منحرف شده‌ایم که دشمن خیالش راحت شده و کاری به ما ندارد، پس مقاومت همیشه هست و دشمنی هر لحظه وجود دارد، باید روحیه ایستادگی نرم را در جوانان و نوجوانانمان تقویت کنیم همانطور که در ۸ سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس با جوانان و رزمندگان با تهذیب نفس، ایستادگی سخت خود را تقویت کنند و دست استکبار را از دست اندازی به مرزها و امنیت ما کوتاه کردند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با تجلیل از زنان پر افتخار سرزمینمان که در صف مقدم آن مادران شهدایی هستند که خون و جان فرزندانشان را برای ولایت، انقلاب و آرمان‌های آن هدیه کردند، به به سینمای فاخر انقلاب اسلامی و جنگ رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و گفت: حرکت اجتماعی به سمت تمدن نوین اسلامی با سینمای فاخر انقلابی‌مان که البته از مسئولین حوزه هنری تقویت آن را خواستاریم تسریع و کوتاه می‌شود و باید بدانیم که در مقابل این سینمای ارزشمند سینمای هالیوودی و بالیوودی و مدنیت غربی منحط قرار گرفته است و باید حواسمان باشد، دشمن با فریب و غبارافکنی و شبه‌افکنی از اقشار و جوانان ما در سینما و حوزه هنر سربازگیری و یارگیری نکند و مدیریت این حوزه را با تدبیر و مشورت اساسی پیش ببیم.

وی از اصحاب رسانه خواست که تاب آوری رسانه‌ای خودمان را در مواجهه با جنگ نرم و شناختی که دشمن آغاز کرده و امروز متعاقب شکست‌های پی در پی اش، سرعت بخشیده تقویت کنیم که صحنه اصلی مبارزه امروز رسانه است و فرهنگ.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: هر اصلاحی از درون آغاز می‌شود برخی با عنوان و ادعای اصلاح طلبی، اصلاح را در نفی و سلبی نگری می‌بینند که این منشأ شکستشان در جامعه و بین مردم شده است و برای خودشان بهتر است به راه اصلی که عزت ملت و اقتدار کشور و اطاعت از ولایت است برگردند.

وی تأکید کرد: کسانی که برای جوانان شعار می‌دهند و هیچ قدمی برای جوانان برنداشته‌اند و یا شعار حمایت از آزادی زن داده‌اند و همواره به زن نگاه ابزاری داشته اند.

وی گفت: رسانه‌های معاند این اغتشاشات را ضد منافع اجتماع سازماندهی کرده بودند و در خلاء‌های اجتماعی دنبال منفعت‌سازی و فشار رسانه‌ای برای تحرکات تجزیه طلبی خود بودند و اینها با تکنیک‌های نوین رسانه‌ای، پروپاگانداسازی و دوقطبی‌سازی سعی می‌کنند خلأ و کاستی خود را در سرمایه اجتماعی جبران کنند و حجاب را مسئله ساز در تضاد اجتماعی در کشور جا بزنند.
https://shoma-weekly.ir/SsT1BV