مجلس

وقت شکایت از آمریکا رسیده است

محمد کرمی راد گفت: امروز روز شکایت از آمریکاست و باید با یک دیپلماسی فعال از آمریکا شکایت کرد و نسبت به بد عهدی آمریکا آگاه سازی کرد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: جسم و روح برجام آسیب شدید دیده و آمریکا نشان داد که بد عهد است و امروز روز شکایت از آمریکاست و باید نسبت به بد عهدی آمریکا آگاه سازی کرد.

محمد کرمی راد، در گفتگو با ایلام پویا، در خصوص ۲سالگی برجام و دستاوردهای آن برای نظام گفت: گذر زمان در موضوع برجام باعث شد که داده ها و پرده هایی از دست های پنهان نسبت به قضیه برجام آشکار شود.

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برجام در مجلس با وجود کمیسیون تخصصی و بحث های مفصل در ۲۰ دقیقه و در ۹ بند با عجله و شتاب تصویب شد. در همان مقطعی که آقای دکتر صالحی به عنوان عضو تیم مذاکره کننده به لحاظ فنی اضافه شدند بنده مطرح کردم که ای کاش دو نفر حقوقدان بین المللی به این تیم اضافه شود که برای روزهای آتی ممکن است حتی از یک ویرگول تفسیر دیگری داشته باشند.

کرمی راد تاکید کرد: همان موقع مشخص بود که این همه شتاب و عجله در کار، یک بخش سیاسی و فاز انتخاباتی دارد که برای مجلس دهم بود و آثارش در مجلس دهم بخصوص تهران کاملاً پیدا شد و در انتخابات اخیر هم باعث شد عملکرد ۴ ساله دولت به حاشیه برود و بحث های حاشیه ای به متن بیاید.

وی اظهار کرد: آقای روحانی در روزهای آغازین برجام گفت: همه تحریم ها در روز اجرای برجام بالمره برداشته خواهند شد و شاهد آنچنان رونق اقتصادی خواهیم بود که مردم داوطلبانه بروند یارانه ها را پس بدهند که متاسفانه معیشت مردم رونق نگرفت و تحریم ها هم شدیدتر شد و ادامه پیدا کرد.

وی افزود: به عقیده بنده جسم و روح برجام آسیب شدید دیده و آمریکا نشان داد که بد عهد است و بر این بد عهدی هم طوری عمل کرده که دستگاه دیپلماسی ماه اخیرا حرکاتی انجام داده؛ چرا که سایر اعضا مطمئنا بیکار نبوده اند که این همه جلسه را شرکت کنند و باید پیگیر آن باشد.

این نماینده سابق مجلس اظهار کرد: امروز روز شکایت از آمریکاست و باید با یک دیپلماسی فعال از آمریکا شکایت کرد و نسبت به بد عهدی آمریکا آگاه سازی کرد.

کرمی راد افزود: امیدوارم دولت در این ۴ سال نسبت به خوش بینی هایی که به کدخدای جهان دارد تجدید نظر کند و بر مسیر و مدار انقلاب حرکت کند و به خود مردم در داخل اتکا داشته باشد و برنامههای اقتصاد مقاومتی را نصب العین خود قرار دهد و موضوع تولید و اشتغال و کار و تلاش را مورد اهمیت ویژه قرار داد.

https://shoma-weekly.ir/XhpoeZ