جامعه

وقتی منافع حزبی بر منافع ملی ترجیح دارد

در چند روز گذشته اصلاح‌طلبان با انتشار یک بیانیه مواضع خود را درخصوص آشوب‌های اخیر مطرح کردند و البته جریان رقیب را عامل ایجاد آشوب ها و نارضایتی اخیر دانستند و طبق معمول و بر اساس استراتژی فرافکنی توپخانه تخریب را به سمت جریان رقیب نشانه رفتند.

این در حالیست که این جماعت سیاست ورزی و مدیریتشان در 8 سال گذشته بر کشور جز خسارت و هدر رفت منابع کشور و کوچک شدن سفره زندگی مردم نبوده است و در واقع مشکلات گریبان‌گیر مردم ناشی از عملکرد آنهاست، اما این جریان ترجیح میدهد که دوران کوتاه مدیریت دولت سیزدهم را به باد انتقاد و تخریب بگیرد اما نسبت به عملکرد 8 ساله ی دولت روحانی که نماینده آنها بوده است بی اعتنا باشد.

حتی اگر انتقادات(بخوانید تخریب ها) اصلاح طلبان نسبت به دولت سیزدهم درست هم باشد باید از آنها پرسید که آیا همه ی این مشکلات در همین دو سال گذشته که بخش اجرایی از سوی مردم به دولتی غیرهمسو با این جریان واگذار شده، ایجاد شده و رشد کرده است؟

وانگهی اغتشاشات این روزها اساسا یک دعوای سیاسی نیست که اصلاح طلبان به سو استفاده از آن روی آورده اند. بلکه اقدام دشمن برای براندازی نظام و تجزیه ایران است.

ای کاش این جریان برای یک بار هم که شده در طول عمر سیاسی خود منافع ملی را به منافع حزبی شان ترجیح دهند.

https://shoma-weekly.ir/xy0aNo