جامعه

وقتی اصلاح طلبان جای جلاد و شهید را عوض می کنند

علی شکوری‌راد عضو شورای حزب اتحاد ملت، در اظهاراتی مغایر منافع ملی که البته مسبوق به سابقه است، به نیروهای حافظ امنیت حمله کرد. وی در گفت‌وگویی مدعی شد که اغتشاشات صورت گرفته در کشور یک اعتراض آرام بوده که با برخورد های خشونت‌ آمیز از سوی نیروهای حافظ امنیت مواجه شده است. او با مبری دانستن تام و تمام اغتشاشگران و آشوبگران مدعی شد:" خشونتی که پلیس برای جلوگیری از یک تجمع آرام به کار می‌برد، منجر به پدید آمدن انگیزه خشونت برای افرادی می‌شود که تجمعی را برگزار کرده‌اند.... متاسفانه در ایران تبیین نشدن فرهنگ اعتراض باعث شده تا مسوولان سیاسی کشور به هر تجمع اعتراضی نام اغتشاش بدهند. وقتی نام اغتشاش به یک تجمع گذاشته شد، پلیس تشویق می‌شود تا با این تجمعات برخوردهای سلبی داشته باشد."

نفرت پراکنی علیه نیروهای محافظ امنیت توسط رسانه ها و سران اصلاح طلب دقیقا همان رویکردی است که رسانه‌های "سعودی-انگلیسی-اسرائیلی-آمریکایی" در این روزها دنبال می کنند.

این فعال اصلاح طلب ادعا می کند که مجموع اقدامات رخ داده در طول 50 روز گذشته در ایران اعتراضات مسالمت آمیز بوده است. به طور کلی از این سخن این‌گونه استنباط می‌شود که اصلاح طلبان حمله به پلیس با سلاح شکاری و چاقو و قمه، با چاقو گردن پلیس را بریدن، حمله به زنان محجبه، آتش زدن ماموران پلیس، آتش زدن بانک و آمبولانس و حمله به مسجد، قتل مردم رهگذر و... را جزو اعمال خشونت بار نمی‌دانند و بر همین اساس است که آنچه در طول این 50 روز در کشور رخ داده است را آشوب و اغتشاش تلقی نمی کنند.

جریان اصلاح طلب همراستا با رسانه های ضد انقلاب به تخریب نیروهای امنیتی و بسیجی روی آورده است و با سانسور خشونت و جنایت علیه مأموران نیروی انتظامی و نیروهای بسیج و سپاه سعی می کنند به مردم القا کنند که اغتشاشگران تنها به دفاع از خود مشغول اند و پلیس و نیروهای امنیتی به آنها اجازه ی اعتراضات مسالمت آمیز را نمی دهد و به آنان حمله ور می شوند.

این در حالیست که ضرب و شتم و شهادت آرمان علی وردی، زیرگرفتن مأموران نیروی انتظامی ، بریدن گلوی یک مأمور ناجا و آتش زدن یک مأمور دیگر و.. تنها بخشی از خشونت های داعشین وطنی علیه نیروهای امنیتی است که اصلاح طلبان سنگ آنان را به سینه می زنند.

https://shoma-weekly.ir/xDC3pg