مجلس

وعده های دولت یازدهم درباره زنان عملیاتی نشده است

رییس فراکسیون زنان مجلس نهم تصریح کرد: حل شدن مشکلات در حوزه زنان بار مالی دارد و از طریق طرح نمی توانیم برای آن ها کاری انجام دهیم و بایستی منتظر لوایح دولت بمانیم.
فاطمه رهبر نماینده مردم تهران،ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرآنلاین افزود: دولت یازدهم در حوزه زنان وعده های زیادی داده است که متاسفانه هنوز عملیاتی نشده اند.سال گذشته درزمان بودجه، ما بیمه زنان خانه دار را برای بار دوم به تصویب رساندیم اما به دلیل بار مالی در شورای نگهبان رد شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: قرار براین بود که در ماهای اول سال این موضوع به صورت لایحه به مجلس ارایه شود زیرا برخی از اموری که نیاز جامعه در بخش بانوان محسوب می شود، نیازمند لایحه است زیرا دارای بار مالی است، ولی هنوز هیچ لایحه ای داده نشده است.
عضو هیات رئیسه فراکسیون حزب موتلفه اسلامی افزود: بار مالی این گونه لوایح یک طرف اما اصل موضوع ارایه لوایح مورد نیاز است که بحث عمده ی دیگری است و من فکر می کنم باید نسبت به این موضوع دقت نظر و حمایت های بیشتر وبهتری بیشتری در دولت یازدهم صورت بگیرد.
وی در خصوص میزان تعامل دولت با نمایندگان زن مجلس چطور نیز گفت: تعامل ما با مسولان زن در دولت مشکلی نداشته است. همه مسولین، به ویژه مسولین بخش زنان، بانوان و خانواده تعاملات خوبی با فراکسیون زنان مجلس نهم داشته اند و تفاهمات و صحبت هایی را در خصوص پیشرفت بانوان انجام داده ایم اما همه این تفاهمات منوط به این هستند که تمام وعده های داده شده، عملیاتی شوند.

https://shoma-weekly.ir/1oWJjs