مجلس

وضعیت اقتصادی فرانسه با آن شعارهایی که داده بودند اصلا سازگاری ندارد

اعتراضاتی که اخیرا در فرانسه چه در زمینه سیاسی وچه در زمینه اقتصادی صورت گرفته است، حاکی از آن است که در فرانسه با روی کار آمدن حکومت چپ یک سری شعارهایی در خصوص تغییر در وضعیت اقتصادی داده شد که آنان موفق به اجرای آن نشدند. ایجاد تنشهای اجتماعی برای دور کردن مردم فرانسه از مسایل اصلی است
عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در خصوص وظیفه بین المجالس اسلامی در رابطه با توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) گفت: قاعدتا فرصتهایی که برای ما در عرصه بین المللی پیدا می‌شود، فرصت مناسبی است برای آنکه بتوانیم مواضع جمهوری اسلامی ایران را در مورد مسائل و رویداد های جهان بیان نماییم. در بین المجالس و یا هر اجلاسی که تشکیل می شود، به نظر می آید که حضور ما فرصتی است برای اعلام موضوعاتی که استکبار جهانی تمایلی برای بیان آن ، در جوامع بین المللی ندارد .
وی با اشاره به جریانات هدایت کننده این حوادث و توهین ها در این مقطع زمانی افزود : همزمانی دو جریان پخش فیلم و چاپ کاریکاتورهای موهن علیه نبی مکرم اسلام(ص) بسیارمشکوک است و حاکی از برنامه های پشت پرده برعلیه جوامع اسلامی دارد. لذا وظیفه است که این مسایل را پیگیری کنیم‌، و با همراه کردن سایر کشورهای اسلامی  موضع محکمی در مقابل این گونه اهانتها بگیریم. به طوری که عرصه را بر سیاستمداران غربی و آمریکایی تنگ کنیم ؛ زیرا اگر آنها مانعی برسر راه خود نبینند، به این توهین ها ادامه خواهند داد و اهداف خود را عملیاتی خواهند کرد. ما باید  با حفظ هویت اسلامی و انقلابی ، در کنفرانس ها و جوامع بین‌المللی مواضع خود را روشن و صریح بیان کنیم و با بیانیه ها بر علیه استکبار هم پیمان شویم تا بتوانیم از مسایلی که در آینده برعلیه ما ایجاد خواهند کرد، پیشگیری کنیم .
 نماینده مردم کرمانشاه در ادامه با بیان شیطنتهای فرانسه در این راستا تصریح کرد: حرکتها و اعتراضاتی که اخیرا در فرانسه چه در زمینه سیاسی وچه در زمینه  اقتصادی صورت گرفته است، حاکی از آن است که در فرانسه با روی کار آمدن حکومت چپ یک سری شعارهایی در خصوص تغییر در وضعیت اقتصادی داده شد که آنان موفق به اجرای آن نشدند. ایجاد تنشهای اجتماعی برای دور کردن مردم فرانسه از مسایل اصلی است و این حربه‌های سیاست مداران ناسالم دنیا است که معمولا در پیش می‌گیرند‌. وضعیت اقتصادی فرانسه با آن شعارهایی که داده بودند اصلا سازگاری ندارد ،برخی تحرکات اجتماعی در اعتراض به سیاستهای اقتصادی دولت در حال رخ دادن است. بنده فکر می کنم این پافشاری در هتک حرمتها برای دور نگاه داشتن مردم فرانسه از این تحرکات اجتماعی است که البته  بهای آن را سیاستمداران فرانسه پرداخت خواهند کرد.آنچه مهم است آن است که در عناد آنان با اسلام و جامعه مسلمین هیچ شکی نیست که باید محکم  در مقابل آنان ایستادگی شود .    

https://shoma-weekly.ir/msu9AK