جامعه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهمان شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حاضر شد.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دکتر بهرام عین اللهی در این نشست به تشریح فعالیت ها و اقدامات خود از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان پرداخت.

مدیریت ویژه در مقابله با کرونا و اجرای واکسیناسیون عمومی، اجرای طرح دارویار برای مدیریت بازار دارو، پیگیری افزایش ظرفیت رشته پزشکی، پیگیری اجرای قانون جوانی جمعیت، اقدامات ویژه برای حفظ نخبگان پزشکی و برنامه ریزی در راستای توجه ویژه به موضوع بهداشت در راستای پیشگیری قبل از درمان از محورهای صحبت‌های دکتر عین اللهی وزیر بهداشت در این جلسه بود.

اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند وزارت بهداشت به ویژه در حوزه مقابله با کرونا و واکسیناسیون عمومی به بیان دغدغه ها و دیدگاه های خود در حوزه فعالیت های این وزارتخانه پرداختند.

پاسخ به سوالات و دغدغه های اعضای جلسه در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در موضوع دارو از دیگر بخش های سخنان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

با توجه به عضویت برخی دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی در شورای مرکزی این تشکل، موضوعات و مشکلات استانها در حوزه بهداشت و درمان به اطلاع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسید.

https://shoma-weekly.ir/UXhUYc