مجلس

وزیر آتی ارشاد با توهین کنندگان به شهدا برخورد کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اجرای تئاتری که در آن به دفاع مقدس اهانت شد، اشتباه بزرگی مرتکب شد و علاوه بر اینکه خانواده معظم شهدا را ناراحت کرد باعث آزردگی خاطر آحاد جامعه شد چرا که مردم کشور ما در راه انقلاب و دفاع مقدس جانفشانی‌های زیادی کرده و خون داده‌اند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:پس از مشخص شدن وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایندگان لرستان برخورد با مدیرکل خاطی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را از وی مطالبه خواهند کرد.

محمد رضا ملکشاهی‌راد در گفتگوی اختصاصی با سفیر افلاک ضمن انتقاد از عملکرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بیان داشت:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اجرای تئاتری که در آن به دفاع مقدس اهانت شد، اشتباه بزرگی مرتکب شد و علاوه بر اینکه خانواده معظم شهدا را ناراحت کرد باعث آزردگی خاطر آحاد جامعه شد چرا که مردم کشور ما در راه انقلاب و دفاع مقدس جانفشانی‌های زیادی کرده و خون داده‌اند.

وی افزود: ملت ما یک ملت شهید پرور است و هرگز کسانی را که به شهدای گرانقدر و رزمندگان و ایثارگران توهین کند نمی بخشند .

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان باید به خاطر این خطای بزرگی که انجام داده تاوان بدهد و ما هم به عنوان نمایندگان مردم این موضوع را با جدیت پیگیری می کنیم.

وی خاطرنشان کرد:نمایندگان استان لرستان بر برکناری مدیرکل ارشاد استان نظر دارند چنانکه طرح سوال از وزیر ارشاد را نیز در دستور کار قرار دادند اما در حال حاضر وزیر ارشاد برکنار شده و همه چیز به پس از انتخاب وزیر جدید موکول می شود.

ملکشاهی راد اظهار داشت:بدون شک مساله مدیرکل ارشاد لرستان پس از مشخص شدن وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با جدیت دنبال خواهد شد و ما از وزیر جدید نیز خواستار برخورد جدی با مدیر کل خاطی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/2kObYd