مجلس

وزرای دیگری در استیضاح مقدم‌تر ازوزیر صنعت و معدن هستند

بنده از امضا کننده‌های استیضاح نیستم اما معتقدم که وزرایی در استیضاح مقدم تراز وی هستند. زیرا ما ضعف را در خیلی از وزارتخانه‌ها می‌بینیم. به طور مثال ما از وزارت راه واقعا گله مندیم و این گلایه جدی است.
عزت الله یوسفیان ملا در رابطه با استیضاح وزیر صنعت معدن تجارت اظهار داشت: بنده از امضا کنندههای استیضاح نیستم اما معتقدم که وزرایی در استیضاح مقدم تراز وی هستند. زیرا ما ضعف را در خیلی از وزارتخانهها میبینیم. به طور مثال ما از وزارت راه واقعا گله مندیم و  این گلایه جدی است.

وی افزود: بنده چند دوره نماینده بودم که سال اول نمایندگی خود دهها هزار راه روستایی را آسفالت کردیم. آب روستایی لوله کشی شد. ولی الان همکاران عزیزی که دور اولشان است دو سال گذشته از دوران آنها گذشته ولی آنها هنوز چیزی برای مناطق خود انجام ندادهاند. هیچ کاری صورت نگرفته است.

نماینده مردم آمل خاطر نشان کرد: اگر هم اکنون در استانها مدیران کار کنند و یا کار نکنند، برای وزارت راه برابر است، نظارتها به طور کلی رفت. دیگر نظارتی در وزارت راه نیست. ما این گلایهها را داشتیم اما با همه این احوال من اعتقاد دارم باید به دولت وقت و زمان داد.

وی تاکید کرد: اگر قرار به این عجله باشد برخی از وزارتخانهها در استیضاح مقدمتر هستند. زیرا وزیر صنعت فقط چند حرف نامربوط زده است و تصمیم نادرست گرفته است. ولی در وزارتخانههای دیگر این نارسایی به مراتب بیشتر است.

https://shoma-weekly.ir/QLb86C