مجلس

ورود عوامل نفوذی در مجلس آینده، خسرانی جبران‌ناپذیر

مسلما آن کسی که با دیدگاه آمریکایی وارد مجلس شود، می‌تواند اهداف آنها را در راستای استحاله نظام یا براندازی که از اهداف اولیه آمریکایی‌ها است؛ پیش برد؛ یعنی اقداماتی که آنها در طول 36 سال گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند، توسط عوامل نفوذی آمریکا در درون نظام دنبال خواهد شد که ورود چنین افکاری در مجلس آینده خسرانی جبران‌ناپذیر است.
سیدرمضان شجاعی کیاسری، نماینده مردم ساری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر عدماعتماد به افرادی که دلشان دنبال حرف آمریکا است، در انتخابات مجلس اظهار داشت: از آنجایی که بحث نفوذ استکبار جهانی، در شرایط فعلی یکی از موضوعات مهم کشور است، طبیعی است که آمریکاییها با تلاش و سرمایهگذاری بسیار در لایههای نظام نفوذ کنند؛ بنابراین همه مکانها، همه اقشار و جایگاهها و همه لباسها میتوانند روزنهای برای نفوذ استکبار جهانی محسوب شود.

وی افزود: با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که در پیش رو داریم، قطعا جایگاه مجلس میتواند برای نفوذ آنها، یکی از گزینههای مهم و اثرگذار و نتیجهبخش باشد؛ بنابراین آمریکاییها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند مجلسی متمایل با اهداف خود در ایران شکل دهند. هشدار مقام معظم رهبری در این مقطع زمانی و عدم اعتماد به افرادی که دلهایشان با آمریکا گره خورده، قابل تامل است.

عضو کمیسیون شوراها و امور اجتماعی خاطر نشان کرد: مسلما آن کسی که با دیدگاه آمریکایی وارد مجلس شود، میتواند اهداف آنها را در راستای استحاله نظام یا براندازی که از اهداف اولیه آمریکاییها است؛ پیش برد؛ یعنی اقداماتی که آنها در طول 36 سال گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران داشتهاند، توسط عوامل نفوذی آمریکا در درون نظام دنبال خواهد شد که ورود چنین افکاری در مجلس آینده خسرانی جبرانناپذیر است.

https://shoma-weekly.ir/chDX3Q