جامعه

وای به روزی که بگندد نمک

هر چقدر هم که توی سایت‌ها و روزنامه‌ها و رسانه ملی بگن شبکه‌های اجتماعی! هممون می‌دونیم که اون چه از همه بیشتر ضرر داره همون فیس بوک آشنا و ویروس زاست. جاتون خالی! کلی تلاش کردیم که بچه هامون از طرف پسر خاله و دختر دایی طرف فیس بوک نرن! موفق هم شده بودیم‌ها! تا اینکه اومدیم و رسیدیم به انتخاب وزرای دولت! کابینه یکی یکی انتخاب می‌شد و خبر‌ها یکی یکی بیرون می‌زد که آقایون و خانمهای کابینه (البته بعضی هاشون) هر کدوم توی مهمانی فیس بوک حضور دارند.

آقای یکی یدونه- هر چقدر هم که توی سایتها و روزنامهها و رسانه ملی بگن شبکههای اجتماعی! هممون میدونیم که اون چه از همه بیشتر ضرر داره همون فیس بوک آشنا و ویروس زاست. جاتون خالی! کلی تلاش کردیم که بچه هامون از طرف پسر خاله و دختر دایی طرف فیس بوک نرن! موفق هم شده بودیمها! تا اینکه اومدیم و رسیدیم به انتخاب وزرای دولت! کابینه یکی یکی انتخاب میشد و خبرها یکی یکی بیرون میزد که آقایون و خانمهای کابینه (البته بعضی هاشون) هر کدوم توی مهمانی فیس بوک حضور دارند.

همین جا بود که باید نگاه چپ چپ و عاقل اندر سفیه پسر به پدر را تحمل میکردیم. چیزی نگفت و نگفتیم! گذشت و گذشت. به وزیر ارشاد امید داشتیم که کاری کند، اما... تو بیگانه خوانش، نخوانش پسر! رئیس ارشاد ملت و مملکت نه گذاشت و نه برداشت گفت فیس بوک را از مصادیق مجرمانه نمیدانم. و بعد هم تشکیل کار گروهی (احتمالاً مخفی) در دولت برای...! دوباره نگاه عاقل اندر سفیه پدر به پسر! و سکوت پدر در برابر نگاه پسر! و کلی حرف نگفته به پسر که خوب همه اینها غیر قانونی است. اصلا اتصال به سایتهای فیلتر شده غیر قانونی است! حتی اگر وزیر کابینه باشی بازهم غیر قانونی است! و تیر خلاص که هنگامه مذاکرات بود و وزیر خارجه پیام مهمی را از طریق شبکههای اجتماعی منتشر کرد. رسانه ملی هم با افتخار آن را پخش کرد. و دوباره نگاه پسر...

https://shoma-weekly.ir/vuBEP8