مجلس

هیئت رئیسه اراده لازم را برای اعلام وصول استیضاح وزرا ندارد

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه هنوز طرح استیضاح برخی از وزرا در هیئت رئیسه اعلام وصول نشده نشان از عدم اراده لازم مجلس در بررسی استیضاح‌ها دارد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه هنوز طرح استیضاح برخی از وزرا در هیئت رئیسه اعلام وصول نشده نشان از عدم اراده لازم مجلس در بررسی استیضاحها دارد.

رحمتالله نوروزی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره به بلاتکلیف ماندن برخی طرح های استیضاح در مجلس گفت: گلایه از برخی وزرای دولت سیزدهم در مجلس وجود دارد، اما بنده اراده لازم را برای استیضاح این وزرا در مجلس نمیبینم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چندین طرح استیضاح در مجلس مطرح است، اما با توجه به نقاط مشترکی که بین دولت و مجلس وجود دارد بعید است استیضاح کنندگان اراده جدی برای این مسئله داشته باشند.

این نماینده مجلس اظهارکرد: نمایندگان بیشتر به دنبال این هستند تا وزرا پاسخگوی ناکارآمدیها باشند، بنابراین بنده هنوز اراده لازم را برای استیضاح در بین نمایندگان مشاهده نکردم.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس بیان کرد: بیش از پیش طرح استیضاح وزیر کار و بعد از آن وزیر صمت در مجلس مطرح است.

این نماینده مجلس اظهرکرد: اینکه هنوز طرح استیضاح برخی از وزرا در هیئت رئیسه اعلام وصول نشده نشان از عدم اراده لازم مجلس در بررسی استیضاحها دارد؛ بنابراین هیئت رئیسه اراده لازم را برای اعلام وصول استیضاح وزرا ندارد.

نوروزی تصریح کرد: از این رو آقای قالیباف و هئیت رئیسه مجلس یک نگاه تعاملی با دولت را مدنظر قرارداده اند و اراده برای استیضاح وزرا در مجلس وجود ندارد.

https://shoma-weekly.ir/fZOCAI