جامعه

هول بده حرف نزن

چشمتان روز بد نبیند. خدا برای هیچ کس نخواهد. وقتی کمرت درد می‌کند و صبح اول وقت تازه از را ه رسیده‌ای به محل کار!‌‌ همان زمان است که رئیس شروع به درد دل می‌کند که نبودی ببینی چه بلایی نازل شده بود دیشب! و یک ساعت ساکت و آرام می‌نشینی و گوش فرا می‌دهی که چرا صبح اول وقت، ماشین رئیس وسط خیابان پیدا شده!
آقای یکی یدونه- چشمتان روز بد نبیند. خدا برای هیچ کس نخواهد. وقتی کمرت درد میکند و صبح اول وقت تازه از را ه رسیدهای به محل کار!‌‌ همان زمان است که رئیس شروع به درد دل میکند که نبودی ببینی چه بلایی نازل شده بود دیشب! و یک ساعت ساکت و آرام مینشینی و گوش فرا میدهی که چرا صبح اول وقت، ماشین رئیس وسط خیابان پیدا شده!

خلاصهاش در یک جمله آن است که صفحه کلاچش مرخص شده! اما خاطرهاش یک ساعت است! حالا چرا؟ خوب تو باید دلت بسوزد به حال رئیس تا کمکش کنی! حالا باید تلاش کنی دیگر همکارانت را هم راضی کنی تا بیایند و ماشین رئیس را هول بدهند. البته اصلا نیاز به راضی کردن نیست! همه میآیند! میگویند حسن انجام کار دارد! رئیس این طور وقتها کارمندانش را میشناسد. اداره تعطیل میشود که همه بروند هول بدهند! زندگی سخت است و هزاران مشکل دارد دیگر... راستی آخ کمرم! حالا چند روز مجبورم خانه بمانم و مرخصی رد کنم خدا میداند.

https://shoma-weekly.ir/2MYXqe