جامعه

همسویی رسانه های اصلاح طلب با معاندان

تروریست‌‌ها ابتدا جنایت تروریستی ایذه را به‌سان فتح الفتوح منتشر کردند. چرا که گمان‌ می کردند که در این عملیات فقط نیروهای پلیس و بسیج کشته شده اند. اما با گذشت زمان مشخص شد که یک کودک 9 ساله نیز در این حادثه به شهادت رسیده است،بنابراین سیاست فرار به جلو را انتخاب کردند و مدعی شدند این ترور کار نظام بوده است و مسوولیت ترور را گردن نظام انداختند و مثل همیشه تلاش کردند تا جای شهید و جلاد را عوض کنند.

در این میان ، برخی رسانه‌های اصلاح طلب هم با دشمن همصدا شده و به عملیات روانی رسانه‌های معاند ضریب دادند؛ در همین رابطه روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان "ابهام‌های قتل کودک ایذه‌ای؛ دستگاه‌های مسوول: کیان در حمله تروریستی کشته شده است مادر کیان: ماموران شلیک کرده‌اند» نوشت: «رگباری از گلوله‌های سخت که شامگاه چهارشنبه 25 آبان‌ماه از اسلحه‌ای در ایذه استان خوزستان خارج شد و در میان بهت و حیرت بر پهلوی کیان 9 ساله و میثم پدرش نشست و ایرانی را در بهت و اندوه فرو برد... در یک سوی ماجرا رسانه‌های حاکمیتی... اعلام کردند این رخداد حادثه‌ای تروریستی است که توسط داعش برنامه‌ریزی شده است و در نقطه مقابل زینب مولایی راد، مادر کیان و شاهد عینی ماجرا که اعلام می‌کند ماموران به سمت آنها آتش گشوده‌اند"

تنها بهانه ی رسانه های معاند و البته روزنامه های اصلاح طلب برای اینکه قتل کیان را به گردن نظام بیندازند سخنان مادر کیان است که در مراسم تدفین فرزندش می گفت: "دروغ می‌گویند کار تروریست‌ها است،‌ ماشین ما را به رگبار بستند". سو استفاده ی رسانه های ضد انقلاب و البته برخی از اصلاح طلبان از این سخنان در حالی است که مادر کیان در مدت زمان اندک حرف‌هایش را نقض کرد و گفت: "هیچ کس از حرف‌های من سواستفاده نکند، بچه من شهید شد، فیلم‌ دوربین‌ها را باید ببینم تا معلوم شود چه کسی بچه من را کشت و ..."

با بررسی‌های صورت پذیرفته در ویدئوی شهادت کیان و از گفت‌وگوهای بین مأموران کاملا مشخص است که مأموران اسلحه جنگی ندارند، علاوه بر آن در این حادثه ، 5 نفر از ماموران انتظامی و بسیجی هم مورد اصابت گلوله‌های جنگی قرار گرفتند.

باید رسانه های اصلاح طلب که خط رسانه های بیگانه را دنبال می کنند و به شبهه افکنی در مورد نحوه ی شهادت کیان می پردازند پرسید که چرا نظام باید ماموران خور را مورد اصابت گلوله قرار بدهد؟ و اساسا نظام از ناآرامی در کشور و ریخته شدن خون مردمش چه نفعی می برد؟
پیش از این نیز رسانه های اصلاح طلب هم راستا با جریان ضد انقلاب در حالی که داعش رسما مسئولیت حادثه تروریستی شاهچراغ را به عهده گرفته بود به شبهه افکنی در مورد این حادثه پرداخته و در نهایت آن را به گردن نظام انداختند!

https://shoma-weekly.ir/GLx2hu