مجلس

هر کس از کشتی انقلاب پیاده شود دچار طوفانهای سهمگین می شود

ناصر سودانی: بدون شک بیداری اسلامی که در کشورهای به پا خواسته و تحقق پذیرفته ؛الهام گرفته از انقلاب اسلامی است .
ناصر سودانی منتخب مردم اهواز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رابطه با بیانات مقام معظم رهبری مبنی براینکه اگر کسانی در جریان حرکت عمومی ملت بار مسوولیت را برزمین نهادند جوانان با روحیه آن را برداشتند و به سر منزل رساندند؛ اظهار داشت : کشتی انقلاب اسلامی در دریای متلاطم و سرشاراز خطرات سهمگین توانسته به خوبی راه خود را طی کند و قله های موفقیت را در عرصه های مختلف فتح بکند و به پیش برود؛ الگوبخش کشورهای در حال بیداری در منطقه و سراسر جهان شود . بدون شک بیداری اسلامی که در کشورهای به پا خواسته و تحقق پذیرفته ؛الهام گرفته از انقلاب اسلامی است .
وی تصریح کرد : مسلما مسولان اجرایی در کشور و همه مسوولان و دست اندرکارانی که به نوعی صاحب قدرت و منصب هستند، باید در جهت رساندن این کشتی به مقصد از هیچ کوششی دریغ نکنند . اگر کسانی در نیمه راه دچار خستگی و یا دچار رکود روحی ،فکری  و یا سیاسی شوند ، قطعا خللی به این حرکت توفنده وپر شتاب وارد نخواهند ساخت . تنها امری که تحقق پیدا می کند خارج شدن آنان از این کشتی خواهد بود و مسلما خودشان دچار طوفانهای سهمگین این  دریای خروشان خواهند شد. زیرا نیروهای تازه نفسی متصدی امر خواهند شد و این حرکت را به راحتی ادامه خواهند داد ؛البته  کشتی بان این کشتی ولی امر است که رابطه ی او با ملت ناگسستنی است . قطعا  تا زمانی که این رابطه اعتقادی و بیعتی است هیچ خطری این مسیررا و این هدف را تهدید نخواهد کرد
 سودانی در خصوص ضرورت حل اختلافات از بین اصولگرایان  و بار دیگر  پیروز شدن در آزمون و فتنه ی سیاسی اظهار داشت : من معتقد هستم همچنان که عرصه انتخابات آزمون سختی برای همه افراد بود ، بعد از انتخابات  و در تشکیل مجلس نهم  هم به خصوص اصولگرایان یک آزمایش و یک فتنه ی سیاسی در پیش رو دارند. امیدوار هستم با حفظ اصول  و با تاکید  بروحدت و وفاق جمعی بتوانیم  از این آزمون رو سفید بیرون آمد.
وی با بیان اینکه ریاست مجلس  جایگاهی برای هدایت قوه مقننه در مسیر انقلاب و نظام است؛خاطر نشان کرد : من معتقد هستم که پذیرش ریاست مجلس و تکیه بر جایگاه ریاست  قوه مقننه زدن؛  چیزی جز هدایت این قوه در مسیر انقلاب اسلامی و ایجاد آرامش در کشور نخواهد بود .بنابراین ما قبل از اینکه روی افراد حساس  باشیم،  باید برروی مفاهیم وروی اهداف تکیه بکنیم که هدف بلند حفظ انقلاب اسلامی و ایجاد آرامش وراحتی برای توده مردم است. رفع معضلات و مشکلاتی که کشور با آن دست و پنجه نرم می کند و شفاف بودن در برابر همه توطئه های  داخلی و خارجی و برخورداری از موضع قاطع و صریح و همچنین هدایت قوه مقننه در مسیر تحقق آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی  و اطاعت از  ولی امر مسلمین از اهم مسایل مورد بررسی در مجلس نهم است .  
عضو فراکسیون موتلفه اسلامی  با اشاره به اینکه  حفظ حرمت رئیس جمهور ضروری است گفت: مسلما رئیس جمهور به عنوان شخص اجرایی اول کشور است و چنانچه مقام معظم رهبری اشاره داشتند و بر اساس نص قانون اساسی از جایگاه و منزلت و حرمت  خاصی باید بر خوردار باشند .احترام  به رئیس جمهور، احترام به نظام و احترام به کلیت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است. تضعیف جایگاه ریاست جمهوری به طور مستقیم و غیر مستقیم درواقع  سوراخ کردن کشتی انقلاب است.
وی در پایان خاطر نشان کرد : اگر رفتارهایی از مقام ریاست جمهوری  و یا هر شخص دیگری خلاف اصول و قوانین صورت بپذیرد ، راههایی خاص و قاطعی در جهت تذکر و جلوگیری از تخلفات و رفتارهای غیر قانونی وجود دارد ؛ که با طی شدن این راهها مسلما در جامعه تنشی ایجاد نخواهد شد . بنابراین هر نوع رفتاری که در جامعه ایجاد نا آرامی و بی اعتمادی کند، خلاف شرع و امری نامناسب است  و ضربه زدن به اعتماد عمومی را به همراه خواهد داشت .


https://shoma-weekly.ir/s47Meu