مجلس

هرگز به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نبوده‌ایم

محمد کرمی‌راد: دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای از مهمترین رویدادهای تاریخ ایران بعد از ملی شدن صنعت نفت است.

عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی  مجلس معتقد است دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای از مهمترین رویدادهای تاریخ ایران بعد از ملی شدن صنعت نفت است.
محمد کرمی رادبا اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: فناوری صلح آمیز هسته‌ای حق مسلم هر کشور بزرگ و قدرتمندی از جمله ایران است و خوشبختانه دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای از دستاوردها و موفقیتهای قابل توجه ایران در سالهای اخیر است.
وی با اشاره به مخالفت‌ها و تهدیدهای غرب برای مقابله با فعالیت‌های صلح آمیز ایران در سالهای اخیر، اظهار داشت: با توجه به اینکه این علم تاکنون در انحصار غرب بوده و ایران اسلامی به تازگی به آن دسترسی پیدا کرده، قدرتهای غربی آن را تهدیدی علیه خود می دانند و به شدت با این فعالیت‌های صلح آمیز مبارزه خواهند کرد.
نماینده کرمانشاه تصریح کرد: دسترسی ایران به علوم هسته‌ای یکی از مهمترین چالشهای سیاسی جهان در سالهای اخیر بوده و علی رغم تمام تهدیدها، تحریم ها و کارشکنی‌ها، ایران همواره پیروز میدان بوده است.
کرمی راد با تاکید بر اینکه کشور ما همواره پیرو قوانین بین المللی در این خصوص بوده، افزود: هدف ایران از دستیابی به علوم هسته‌ای، کاربردهای صلح آمیز و علمی است و هرگز به دنبال تولید سلاح هسته ای نبوده‌ایم.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: مجلس هم در سالهای اخیر با تصویب قوانین مختلف دولت را ملزم به صیانت و تکمیل این دستاورد عظیم کرده و مردم و مسئولین نظام نیز همواره در برابر مخالفتهای دشمنان مقاومت خواهند کرد.

https://shoma-weekly.ir/1ZqF1J