مجلس

هراس عربستان از ترویج اسلام واقعی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:عربستان سعودی، با حمله به یمن به طور مستقیم و آشکار جنایت علیه مسلمانان را علنی کرده است.
فاطمه رهبر، رئیس فراکسیون زنان مجلس در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس، حمله نظامی عربستان به یمن را اقدامی بی شرمانه و غیرانسانی بیان کرد و اظهارداشت: در طول تاریخ شاهد این دسته از اتفاقات بوده ایم که متأسفانه مجامع بین المللی خصوصا داعیه داران حقوق بشر نسبت به این اتفاقات سکوت می کنند.

وی افزود: سکوت مجامع بین المللی، بر جنایات منطقه خود مهر تأییدی است بر شعار زدگی حقوق بشر و سردمداران آن است.

رهبر ادامه داد: عربستان در هر مرحله از تاریخ به نوعی حمایت های خود را از جنایت هایی که به مسلمانان می شود، نشان داده است،حمایت از داعش و تکفیری ها در سوریه و عراق که عربستان به آنها فرصت و امکاناتی را که برای آنها فراهم کرد مشهود است.

وی افزود: عربستان سعودی این بار با حمله به یمن به طور مستقیم و آشکار جنایت علیه مسلمانان را علنی کرده است؛ حکومت های ظالم از جمله عربستان از ترویج اسلام واقعی در هراس است و در چند سال اخیر نسبت به حرکت مسلمانان اقدامات وحشیانه ای را انجام داده اند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امروز نباید منتظر حمایت های مجامع بین المللی باشیم بلکه با وحدتی که بین کشورهای اسلامی وجود دارد، اقدامات ظالمانه حکومت های دیکتاتوری و حامیان تروریسم را محکوم کنیم و یکصدا جنایت های آنها را رسوا کنیم.

https://shoma-weekly.ir/FPt7NX