مجلس

هدفمندی مد نظر رییس جمهور قابل اجرا نیست

هدفمندکردن یارانه‌ها که مد نظر ایشان است اکنون قابل اجرا نیست، زیرا باید شیب ملایم و خاص خودش را داشته باشد تا قشر آسیب پذیرهزینه زیادی را پرداخت نکند.


سیدرمضان شجاعی؛ عضو کمیسیون امنیت داخلی و شوراها در رابطه با اظهارات  اخیر برخی از خودبیگانگانی که زمانی  بر کرسی نمایندگی تکیه زده بودند و حالا در خارج از مرزها برای ایران تصمیمگیری میکنند و خواهان ارتباط ایران  با آمریکا هستند اظهار داشت: به نظر من خارج نشینان  که نمیتوانند برای داخل کشور ما تصمیم بگیرند. آنها اگر در بین مردم جایگاهی داشتند که مردم را رها نمیکردند و در خدمت دشمنان در نمیآمدند  تا مزدوری آنها را بکنند.

وی افزود : این اظهارات بیش از همه در راستای منافع خودشان و در راستای تأمین منافع  اربابانشان است که خوشخدمتی خود را به اثبات برسانند. آنان بهتر است آرمانهای مردم و اعتقادات و باورهای مردم کشور ایران را در نظر بگیرند و شخصیت معنوی و انسانی مردم را باورکنند و بدانند که مردم ایران میتوانند خود برای کشور تصمیمگیری کنند. 

همچنین وی در خصوص حضور رئیسجمهور در مجلس و سخنان آن گفت: به نظر من صحبتهای ایشان صحبتهای کلی بود. به نظر من هدفمندکردن یارانهها که مد نظر ایشان است اکنون قابل اجرا نیست،  زیرا باید شیب ملایم و خاص خودش را داشته باشد تا قشر آسیب پذیرهزینه زیادی را پرداخت نکند.

شجاعی در ادامه گفت: سخنان رئیسجمهور تعارض و تناقض داشت. ایشان ادعا داشتند این دولت، بیشترین احترام را به مجلس گذاشته است اما ما امروز یک نمونه آن را شاهد بودیم که حتی ایشان سخنان نمایندگان را نشنیدند. به نظر من جلسه یکطرفه هم به نتیجه نمیرسد.

https://shoma-weekly.ir/RmuZjZ