مجلس

نیازمند تقویت فرهنگ شکر نعمت های الهی هستیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه امروزه اظهار فقر بیشتر از خود فقر است، گفت: فرهنگ خوب شکر گفتن نعمت‌های خداوند باید تقویت شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، میزگرد رسانه‌های جریان انقلاب با عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مدیران خبرگزاری های مهر، تسنیم، فارس و شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد در این میزگرد حضور داشتند و موضوعاتی در مورد چیستی، چرایی و چگونگی جریان‌سازی مثبت رسانه‌ای با رویکرد امیدافزایی و هم‌افزایی رسانه‌های جریان انقلاب در راستای انتشار «خبر خوب» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به اینکه امروزه اظهار فقر بیشتر از خود فقر است، اظهار داشت: امروزه فرهنگ خوب شکر گفتن نعمت‌های خداوند باید تقویت شود.

عبدالرضا مصری با اشاره به اینکه اسراف در جامعه زیاد شده است و نباید فقط بدی‌ها را دید، افزود: موضوعات فرهنگی در جامعه باید تقویت شود.

وی رواج سادگی، صفا، صمیمیت، صداقت و امانت‌داری در جامعه را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: افراد صاحب‌نظر برای رفع مشکلات پیشنهادات سازنده خود را دلسوزانه مطرح کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تقویت فرهنگ هم‌دلی و هم‌افزایی در راستای بهر‌ه‌گیری از مشارکت‌های عمومی و رشد فرهنگ عمومی در استان کرمانشاه را الزامی برشمرد.

مصری خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با هم‌دلی رسانه‌ای در مسیر پیشرفت و توسعه استان و کمک به مدیران اجرایی و نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.

https://shoma-weekly.ir/tMWFa1