جامعه

نکنه احساس کمبود کنی!

در محله‌ای که مردمش نان شب را به‌سختی در می‌آورند، در کنار آنتن تلویزیون، یک آنتن ماهواره با کیفیت فوق‌العاده کار گذاشته شده که نکند یه وقتی، دوستان و همسایه‌ها، بابت مشکلات منزل اذیت شوند. به این میگن، فرهنگ ملی! سبک زندگی ایرانی! کار برای خدا و... اصلا ولش کن، به خودتان نگیرید!
آقای یکی یدونه- یادم میاد تا حالا یکی دو بار قصه خونه دارشدنم را برای شما گفتهام. اگر هم نگفتهام، یادتون باشه حتما براتون بگم که دل سنگ به درد میآید! بگذریم... کلی داد و بیداد کردیم که در نهایت، خونه رو به ما تحویل دادند. اما چشمتون روز بد نبیند، شما اگر حتی یک جنس سالم و نه البته درجه یک در منزل حقیر یافت کردی که از طرف سازنده کار شده باشد، جایزه داری!

از سرامیکهای لکدار و دارای زدگی تا کاسه توالتی که به نظر میرسد برای بچههای دبستان میبرند! از تنها کانال کولر خونه 75 متری تا دیوارهایی که حرفهای درگوشی شما را هم منتقل میکنند.

از آسانسور بسیار ایمن تعبیه شده چینی در ساختمان تا در بازکنهای عابر و ماشین در پارکینگ که چند روز یک بار نیاز به تعمیر پیدا میکنند... و همین طور ادامه دهید! حتی آنتن تلویزیون که قرار بوده مرکزی باشد و حالا هرکسی برای خودش یک لولهای را آنتن کرده هم دیدن دارد. اما... میان این همه شعبده بازی سازنده، یک چیز بدجور جلب توجه میکند.

در محلهای که مردمش نان شب را بهسختی در میآورند، در کنار آنتن تلویزیون، یک آنتن ماهواره با کیفیت فوقالعاده کار گذاشته شده که نکند یه وقتی، دوستان و همسایهها، بابت مشکلات منزل اذیت شوند. به این میگن، فرهنگ ملی! سبک زندگی ایرانی! کار برای خدا و... اصلا ولش کن، به خودتان نگیرید!

https://shoma-weekly.ir/0Tbia1