مجلس

نوسانات بازار ارز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بررسی شد

حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از بررسی نوسانات بازار ارز در کمیسیون امنیت ملی خبرداد و گفت: نمایندگان پس از بررسی های لازم بر انسجام بین مسئولان و قوای سه‌گانه و عزم راسخ جهت حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کردند.
حسین نقوی حسینی  سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از بررسی نوسانات بازار ارز در کمیسیون امنیت ملی خبرداد و  گفت: نمایندگان پس از بررسی های لازم بر انسجام بین مسئولان و قوای سه‌گانه و عزم راسخ جهت حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کردند.
به نقل خبرگزاری خانه ملت، وی  در تشریح جزئیات  جلسه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی افزود: آخرین تحولات حوزه‌های اقتصادی و سیاسی از جمله نوسانات ارز و حرکت به سوی ثبات آن در روزهای اخیر مهم ترین دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت بر ضرورت وحدت کلمه و انسجام بین تمامی مسئولان و قوای سه‌گانه تاکید کردند، ادامه داد: عزم راسخ جهت حل مشکلات اقتصادی مردم، ضرورت پرهیز جدی از هر نوع موضع‌گیری و اظهارنظر که موجب اختلاف شود، حفظ و رعایت خط قرمز بحث و اظهارنظر پیرامون رابطه با آمریکا از سوی مسئولان کشور و تبعیت کامل از مقام معظم رهبری، ادامه فعالیت جدی و مستمر کمیسیون در جهت آزادی گروگان‌ها در سوریه از دیگر موارد مورد تاکید نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون بود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در ادامه کمیسیون به بررسی "لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیات‌های انضباطی نیروهای مسلح" پرداخت و پس از رای‌گیری پیرامون پیشنهادات لایحه مذکور در چهل ماده به تصویب کمیسیون رسید تا جهت طرح در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه تقدیم شود.

https://shoma-weekly.ir/uXq7Ln