مجلس

نوبت مسئولان است تا حماسه وحدت را عملی کنند

اکنون لازم است مسئولان، حماسه وحدت و همدلی را شکل دهند. این حماسه سازی، جواب محکمی به ابرقدرت های استعمارگر بود و ملت ایران بار دیگر رأی خود را به جمهوری اسلامی داخل صندوق انداختند.
امیر خجسته عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی خلق حماسه سیاسی در این دوره از انتخابات را پاسخ ملت ایران به خواسته رهبری دانست و تصریح کرد: اکنون لازم است مسئولان، حماسه وحدت و همدلی را شکل دهند. این حماسه سازی، جواب محکمی به ابرقدرت های استعمارگر بود و ملت ایران بار دیگر رأی خود را به جمهوری اسلامی داخل صندوق انداختند.

 نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت همدلی همه طیف ها و گروه ها با فرد منتخب ملت، افزود: از ابتدا قرار بود هرکسی رئیسجمهور منتخب شود، سایر کاندیداها هم به او یاری رسانند و محور تمام بحثها، همدلی و همگرایی باشد.

خجسته با اشاره به اینکه اختلاف و نفاق مانع پیشرفت کشور می شود، ادامه داد: آرمان و اهداف امام خمینی(ره)، انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری، اتحاد، وحدت و همدلی است؛ مردم نیز در حماسه ۲۴ خرداد ۹۲ اعلام کردند از نظام و انقلاب و ارزشها دفاع میکنند.

وی خواستار آن شد که مسئولان قدر افتخاری را که ملت ایران آفریدند، بدانند و تأکید کرد: برای مردم وحدت مهم است؛ آنها رصد میکنند که چه افراد و گروههایی از وحدت عدول میکنند، او را کنار خواهند زد. بنابراین، افرادی که رأی نیاوردهاند، باید کمک کنند که اهداف کشور در مسیر توسعه عملیاتی شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس درباره چگونگی ارتباط مجلس با دولت جدید، تصریح کرد: رویکرد مجلس با رییس جمهور جدید و دولت او، همدلی و همکاری است و هیأت رئیسه قوه مقننه نیز سیاستهای خود را در این راستا اعلام کرد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه مسئولان در حال خدمت به نظام و حرکت در مسیر حل مشکلات مردم هستند و بعد از خلق حماسه سیاسی، پیشرفت کشور مهم است.

وی رمز موفقیت این حماسه را وحدت دانست و افزود: خروج از وحدت، حماسه بی نظیر مردم را تضعیف میکند و همه مسئولان باید ضمن عمل در چارچوب قانون، کارهای کشور را جلو ببرند.

خجسته گفت: مردم با خلق حماسه سیاسی، منویات مقام معظم رهبری را محقق کردند و مسئولان نیز باید حماسه وحدت را عملی و اجرایی کنند و سران قوا نیز با همدلی، آن را شکل دهند.

https://shoma-weekly.ir/Tk2dL3