جامعه

نهم دی نشان داد جمهوری اسلامی حرم است

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نهم دی روزی بود که نشان داد جمهوری اسلامی حرم است، یادمان نرود انقلابی‌گری کار سختی است، فقط شعار نیست.

مهدی عرب‌صادق در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، تصریح کرد: روز نهم دی ماه در تاریخ حماسی ملت ایران ماندگار شد و مردم ایران در صحنه‌های بی‌بدیل تاریخی نشان داده‌اند در عرصه‌های مختلف و در سایه ولایت، با بصیرت و دشمن‌شناسی نظام را از گزند برخی مسئولین بی‌مسئولیت حفظ کرده‌اند و حفظ خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اگر‌ آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌‌ها می‌توانستند با جنگ نظامی وارد خیابان‌های تهران شوند، به طور قطع این کار را می‌کردند، اما چون نتوانستند، نمی‌توانند و این آرزو را به گور خواهند برد، از اغتشاش‌گران حمایت می‌کنند و برای فریب مردم، نام این افراد را معترض می‌گذارند تا مردم را با خود همراه کنند و باز در این هم شکست خوردند.

وی بیان کرد: نهم دی نوری در روشنای تاریکی است. شب‌بانان در تلاشند این روز به فراموشی سپرده شود، اما همه می‌دانیم این حادثه کوچکی نیست و این روز، رزمایش عشاق دین و ولایت و وطن بود، روز خیل رهروان با وفا بود که موشک‌های آن کاخ‌های نفاق و کفر را ویران کرد.

https://shoma-weekly.ir/bppzYw