مجلس

نمایندگان به دلیل اولویت‌بندی مسائل اقتصادی بر استیضاح وزیر از آن منصرف شدند

نمایندگان به دلیل اولویت‌بندی مسائل اقتصادی بر استیضاح وزیر از آن منصرف شدند‌. سوال حق مجلس است ؛ اما اینکه وقت مجلس گرفته شود برای موضوعی که اولویت کشور نیست‌؛ برای مردم نیز خوشایند نیست
سید رمضان شجاعی در خصوص حمله نظامی ترکیه وسوریه گفت: به نظر می رسد که دو کشور مسلمان باید مشکلات را خود حل و فصل نمایند و اجازه ندهند؛ دیگرانی که اعتقادی به شریعت و نبوت و رسالت ما ندارند در این امور دخالت نمایند‌.
عضو فراکسیون موتلفه اسلامی با اشاره به توهین های اخیر نسبت نبی مکرم اسلام ، دو کشور را به خویشتنداری دعوت کرد و خاطر نشان کرد: شاهد بودیم که این اواخر دشمنان نسبت به مقدس ترین اعتقاد ما یعنی شخص نبی مکرم اسلام چگونه توهین کردند و مورد تمسخر قرار دادند‌. بنابراین انتظار می رود که این دو کشور مسلمان  در این شرایط خویشتنداری خود را حفظ نمایند‌. اگر هم منازعاتی فی ما بین وجود دارد کشورهایی تاثیر گذار چون ایران و مصر به اصلاح این مشکل بپردازند.
عضو  کمیسیون شوراها و امنیت داخلی مجلس با اشاره انتخابات شوراها وقانون مربوط به انتخابات شوراها  عنوان کرد : قانون انتخابات اشکالاتی دارد. برخی از این اشکالات را قانون اجازه می دهد که اصلاح شود و به برخی  این اجازه داده نمی شود . به نظر می رسد آنهایی را که قانون اجازه اصلاح داده است ، باید اصلاح گردد چون این اصلاحات ضروری است.
 سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در رابطه انصراف مجلس از استیضاح وزیر ورزش و جوان اظهار داشت : نمایندگان به دلیل اولویت‌بندی مسائل اقتصادی بر استیضاح وزیر از آن منصرف شدند‌. سوال حق مجلس است ؛ اما اینکه وقت مجلس گرفته شود برای موضوعی که اولویت کشور نیست‌؛ برای مردم نیز خوشایند نیست .  

https://shoma-weekly.ir/nvz0yu