مجلس

نمایندگان باید از تریبونهای خود تشویق به حضور حداکثری کنند

نمایندگان برای تشویق مردم این عرصه جهت حضور حداکثری که مدنظر رهبر معظم است، مسئولیت سنگینی دارند و باید از تریبون هایی که در اختیاردارند اولاً از مردم برای حضور حداکثری دعوت کنند و ثانیاً مردم را برای شناسایی کاندیدای اصلح یاری نمایند و در پشتیانی کاندیدای اصلح مردم را دعوت کنند.
غلامحسین شیری علی آبادی در رابطه با بیان نقش نمایندگان مجلس شورای در خلق حماسه سیاسی مردم گفت: الحمدالله اکثریت نمایندگان مجلس نهم از اصولگرایان تشکیل شده اند و مقلدین واقعی مقام معظم رهبری هستند. وظیفه ما نمایندگان با توجه به بیانات ایشان دوچندان شده است. باید در خلق حماسه سیاسی که نقطه عطف آن انتخابات پیش روست  حضور جدی پیدا کنند و برای دعوت از مردم برای حضور در این حماسه وارد عمل شوند.

وی افزود :برای تشویق مردم این عرصه جهت حضور حداکثری که مدنظر رهبر معظم است، مسئولیت سنگینی دارند و باید از تریبون هایی که در اختیاردارند اولاً  از مردم برای حضور حداکثری دعوت کنند و ثانیاً مردم را برای شناسایی کاندیدای اصلح یاری نمایند و در پشتیانی کاندیدای  اصلح مردم را دعوت کنند.  

 نماینده مردم هشترود با بیان برنامه های خود دراین رابطه اظهار داشت: بنده برای تشویق و حضور مردم در انتخابات از 22 بهمن سال گذشته اقداماتی را در حوزه انتخابیه خودم شروع کردم. بعد از تعطیلات سال هم با کمک دوستان غالباً با برگزاری سخنرانی هایی در این رابطه به بیان ضرورت حضور مردم در انتخابات پرداختم و مردم را برای حضور در انتخابات  ریاستجمهوری و هم شورا ها تشویق نمودم.

عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: تبیین شاخص ها که همان  بیانات مقام معظم رهبری است به مردم برای شناخت از کاندیداها، مراجعه به بزرگان و مطالعه دقیق از زندگی فردی نامزدها وسوابق سیاسی آنها و با در نظر گرفتن نظر جامعتین که معیاری ارزنده ای برای مردم است ، می توان مردم را در شناخت اصلح یاری کرد.

شیری با بیان برخی از ویژگی هایی رئیس جمهور ادامه داد:  ساده زیستی، روحیه استکبارستیزی، مشورت پذیری، پاسخگویی در مقابل مردم، ایستادگی در مقابل زیادخواهی دشمنان و مصداق اشد علی الکفار و رحمابینهم یکی از ملاکهایی است که رئیس جمهور نظام اسلامی که پنجه در پنجه استکبار جهانی انداخته است باید در مقابل دشمنان سرسختانه و با منطق ایستادگی کند و در داخل هم برای ایجاد وحدت و برادری در میان ملت و مردم تلاش فراوانی را داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/E6Azxz