مجلس

نمایندگان اجازه قدرت گرفتن موثرین فتنه 88 را نخواهند داد

اینکه می بینم برخی چهره های مرده سیاسی همچون نوری زاد و... در این مقطع زمانی حاضر می شوند بدین معنی است که گویا عده ای خیالاتی در سر دارند.
به گزارش نشریه شما خبرنگار سیاسی صراط طی گفتگویی با فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به بازخوانی ابعاد انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و نظر این فعال سیاسی را پیرامون چگونگی تحقق دولت اعتدالی جویا شد.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به حماسه عظیم ملت ایران در 24خرداد گفت: خدای متعال را شاکریم که مردم شریف ما یکبار دیگر با موقع شناسی و بصیرت مثال زدنیشان، واقعه انتخابات را طوری رقم زدند که پاسخ محکمی به تمام ادعاهای واهی سران استکبار در خصوص ضعف ملت ایران باشد.

وی ادامه داد: همان گونه که امام راحل(ره) هم فرمودند میزان رای ملت است و مردم ما در این انتخابات جناب آقای روحانی را برای تصدی ریاست جمهوری به مدت چهار سال برگزیدند.

نماینده مردم تهران در واکنش به این سوال که ریشه های شکست اصولگرایان در انتخابات را چه می دانید گفت: در ابتدا من باید بگویم این نظر که اصولگرایان در انتخابات شکست خوردند را قبول ندارم، ریشه فکری آقای روحانی در جریان اصولگرایی است ولی با توجه به اتفاقاتی که در صحنه سیاسی انتخابات رقم خورد و عدم حضور کاندیدای مقبول از سوی اصلاح طلبان آنها به سمت آقای روحانی گرایش پیدا کردند.

فاطمه رهبر در خصوص ترکیب آرای روحانی در انتخابات گفت: مطمئنا 18میلیون رای آقای روحانی از سبد اصلاح طلب ها نبود و طیف های گوناگون مردم به شکل گیری رای پیروزی ایشان کمک کردند و البته باید یادمان نرود بسیاری از مردم به خصوص در شهرستانها به حرمت لباس روحانیت به آقای روحانی رای دادند و این یک پارامتر قابل توجه است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار اعتدال گرایی رئیس جمهور منتخب در خصوص کابینه آینده گفت: انتظار این است که شعار فراجناحی بودن آقای روحانی باعث نشود افرادی که در بسیاری از مبانی فکری با انقلاب اسلامی در تضاد هستند مسند دار شریانهای اصلی کشور شوند.
وی ادامه داد: ملت ما هنوز خاطرات تلخ مدیریت غلط فرهنگی در دولت اصلاحات را از یاد نبرده اند و گذشته باید عبرتی برای آینده ما شود.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسمی که اخیرا در یکی از هتل های تهران برای آقایان روحانی و عارف برگزار شد گفت: اینکه می بینم برخی چهره های مرده سیاسی همچون نوری زاد و... در این مقطع زمانی حاضر می شوند بدین معنی است که گویا عده ای خیالاتی در سر دارند.
فاطمه رهبر با اشاره به هوشیار بودن نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در کابینه باید تعهد و تخصص در کنار هم مدنظر قرار بگیرد و در انتخاب وزرایی همچون اطلاعات، امور خارجه،فرهنگ و ارشاداسلامی و وزارت کشور باید دقت بیشتری شود چرا که نمایندگان اصولگرای مجلس به هیچوجه اجازه نخواهند داد افراد مسئله داری که خاطره خیانت هایشان در فتنه 88 هنوز مقابل چشمانمان است در مسند قدرت قرار بگیرند.

عضو فراکسیون زنان مجلس تاکید کرد: البته ما با توجه به شخصیتی که از آقای روحانی سراغ داریم امیدواریم که در انتخاب اعضای کابینه تمام جوانب را در نظر  بگیرند و حتی با توجه به شعارهای انتخاباتیشان دور از ذهن نخواهد بود که از افرادی همچون دکتر ولایتی و دکتر قالی باف هم استفاده کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا در بخش پایانی صحبت هایش گفت: سیاست کلی نمایندگان اصولگرای مجلس تعامل و همکاری با دولت آینده است و امیدوارم رئیس منتخب جمهور هم با انتخاب و معرفی افراد متعهد و کاردان به مجلس، بتواند رای بالایی را برای اعضای کابینه بگیرد.

https://shoma-weekly.ir/TFE9VF