مجلس

نقوی حسینی: ظرفیت دفاعی کشور تمام تهدیدات دشمن را در نطفه خفه می‌کند

ظرفیت دفاعی کشور ایران به گونه‌ای است که تمام تهدیدات دشمن را در نطفه خفه می‌کند و حتی اجازه نمی‌دهد این تهدیدات عملیاتی شود.
سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از بازدید اعضای این کمیسیون از رآکتور آب سنگین اراک خبرداد و گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در هفته آینده از آب سنگین اراک بازدید خواهد کرد. این بازدید که بعد از بازدید مأموران آژانس هستهای صورت میگیرد، نحوه فعالیت و توسعه کاری این مجموعه را مورد بررسی قرار میدهد.

 وی در ادامه یادآورشد: فعالیتهای آب سنگین اراک کم نشده است بلکه مطابق توافقات صورت گرفته در ژنو، این فعالیتها نباید توسعه پیدا کنند.

همچنین نقوی حسینی در رابطه با تذکر نمایندگان به اظهارات اخیر آقای ظریف در دانشگاه گفت: تذکر ۵۳ نماینده به آقای ظریف به جهت اظهارات غیر تخصصی ایشان راجع به مسائل دفاعی کشور بود.

وی با اشاره به توان دفاعی کشور تصریح کرد: ظرفیت دفاعی کشور ایران به گونهای است که تمام تهدیدات دشمن را در نطفه خفه میکند و حتی اجازه نمیدهد این تهدیدات عملیاتی شود.  نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: طرح دیدگاه غیر کارشناسانه که جامعه را دچار تردید و ابهام کند صحیح نیست، لذا نمایندگان به جهت این نوع اظهارات تذکر دادند.

https://shoma-weekly.ir/lK7PjS