مجلس

نقش پررنگ بانوان اصولگرا در انتخابات مجلس

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه وحدت در عین کثرت مورد توجه ماست، گفت: در هفته‌های اخیر به دنبال تلاشی که در یکی دو سال گذشته صورت گرفت بارقه‌های امید برای تحقق وحدت بیشتر شده است.

دکتر لاله افتخاری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به وحدت اصولگرایان و جمع‌بندی این موضوع در جلسات مشترک اظهار داشت: در هفته‌های اخیر به دنبال تلاشی که دریکی دو سال گذشته صورت گرفت بارقه‌های امید برای تحقق وحدت بیشتر شده و این باعث دلگرمی مردم است.

افتخاری با اشاره به استفاده از ظرفیت روحانیت اصیل آن را بسیار مؤثر ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به اعتمادی که مردم به روحانیت بصیر و ولایتمدار دارند، اصولگرایان باید طبق شاخص‌های اقتصادی که رهبر انقلاب نیز آن‌ها را برشمردند، زیر چتر اصولگرایی قرار بگیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس بابیان اینکه این به معنای یکی شدن نیست بلکه وحدت در عین کثرت موردتوجه ماست، افزود: باید مصالح ملی و انتخابات را در نظر گرفت و با وحدت رویه مسائل را پیش برد چراکه این مسئله به اقتدار کشور و موفقیت در انتخابات مجلس و خبرگان کمک می‌کند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بانوان در سال‌های پس از انقلاب در عرصه سیاسی، یادآور شد: در این میان بانوان نیز نقش پررنگی باید داشته باشند، چه افرادی که به‌عنوان نامزد در انتخابات حاضر می‌شوند و چه کسانی که رأی می‌دهند باید در این زمینه نقش‌آ‌فرین باشند.

https://shoma-weekly.ir/k00YTe