مجلس

نظام رصد آسیب های اجتماعی راه اندازی می شود

عضو فراکسیون موتلفه در مجلس از راه اندازی نظام رصد آسیبهای اجتماعی در برنامه ششم توسعه و آمادگی مجلس برای همکاری با سازمان بهزیستی خبر داد.
لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس در ششمین نشست گفتگوی اجتماعی با موضوع «امور توانبخشی» در برنامه ششم توسعه با اشاره به آمادگی مجلس برای همکاری با دولت و سازمان‌های زیرمجموعه آن، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس اعتقاد ویژه‌ای برای حمایت از معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی دارند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی منتی نیست و این وظیفه و تکلیف هر یک از نمایندگان محسوب می‌شود و نبایستی کوتاهی شود.

افتخاری با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: در این برنامه می‌توانیم طرح‌ها و لوایح خوبی برای حمایت از معلولان در نظر بگیریم و مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد که در تصویب طرح‌ها و لوایح مسئولان بهزیستی را همراهی کند.

افتخاری همچنین به نظام رصد آسیب‌ها در قرارگاه آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: امیدواریم این مرکز در برنامه ششم توسعه دیده شود.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی هرگونه همکاری را با سازمان بهزیستی دارد و امیدواریم این سازمان نیز در برنامه‌های فرهنگی و به‌ویژه قرآنی توجه ویژه‌ای را داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/Equio8