ویژه

نسخه عملی برای حل مشکلات اقتصادی دارم

دکتر یحیی آل اسحاق در جمع شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و اعضای فراکسیون این حزب در مجلس نهم گفت: اگر اصولگرایان به نامزد واحد نرسند امکان اتصال جریان انحراف و فتنه وخطرشان در انتخابات وجود دارد و اگر به فرد صالح رسیدیم بنده اولین نفری هستم که به نفع او کنار می کشم.
دکتر یحیی آل اسحاق در جمع شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و اعضای فراکسیون این حزب در مجلس نهم گفت: اگر اصولگرایان به نامزد واحد نرسند امکان اتصال جریان انحراف و فتنه وخطرشان در انتخابات وجود دارد و اگر به فرد صالح رسیدیم بنده اولین نفری هستم که به نفع او کنار می کشم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: فردی که میخواهد مسئولیت مدیریت اجرایی ایران را در دست داشته باشد باید به الزامات و ضرورت های کشور شناخت داشته باشد و مدل شناخت خود را ارائه کند چرا که در غیر اینصورت حق تنظیم برنامه ندارد.

آل اسحاق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از سه منطقه تحتتأثیر قرار دارد و به سه منطقه نیز تأثیرگذار است افزود: نامزد ریاست جمهوری باید نوع تعاملات ایران با خارج را بشناسد و نظامات جهان را بداند، و الا برنامه ریزی در جهت حفظ منافع ایران نمی تواند داشته باشد.

نامزد ائتلاف اکثریت اصولگرایان در ادامه با اشاره به اینکه ایران در منطقه جایگاه ویژه ای دارد و دارای نقاط قوتی است یادآور شد: دشمنان می خواهند ایران منطقه خاورمیانه را سامان ندهد.

وی یادآور شد: نامزد ریاست جمهوری باید قانون اساسی ،فرهنگ ایرانی، اهداف نظام و رهنمود های رهبر معظم انقلاب را بشناسد .

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در کشور مسائل مختلفی وجود دارد افزود: اقتصاد اولویت و دغدغه اول ما است که معیشت و زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است و تأثیر بر مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز گذاشته است.

رئیس اتاق بازرگانی تهران یادآور شد:  رهبری دو سال پیش از اتاق خواسته اند که گزارش های دوره ای را برای ایشان ارسال کنیم و ما دو تیم تشکیل دادیم در این باره و با نخبگان 72 جلسه داشتیم در حوزه اقتصاد داخلی و خارجی و گزارش هایی به رهبری ارائه کردیم که در برنامه ریزی آینده می تواند به ما کمک کند.

وی در بخش دیگر سخنانش در این نشست که اعضای فراکسیون ادواری مجلس حزب موتلفه اسلامی نیز حضور داشتند با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی فرماندهی اصلی رهبری است اظهار داشت: رئیس جمهور پس از اینکه مقبولیت مردم را بهدست آورد مشروعیتش بر اساس تنفیذ رهبری بهدست می آید. رئیس جمهور باید به تنفیذ با گوشت و استخوان اعتقاد داشته باشد  و اگر آن را نادیده بگیرد خلاف کرده است.

آل اسحاق با ابراز تأسف از ایجاد فضای تعارضی در کشور گفت: فضای بداخلاقی که در کشور ایجاد شده است باید با حفظ روحیه اعتدال به جامعه اخلاقی بازگردد.

نامزد حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری  در پایان با یادآوری اینکه شقه شقه کردن مردم در کشور آسیب بزرگی است گفت: قوه مجریه و قوه قضاییه با همراهی هم باید کاری کنند که مردم احساس امنیت و اعتماد به نظام داشته باشند و مردم بتوانند راحت تظلم خواهی کنند.


 

https://shoma-weekly.ir/QPWZ8t