مجلس

نباید برای بانوان فوتسالیست و مردان تبعیض رخ دهد

خانم‌ها و آقایان در عرصه‌های مختلف دوش به دوش یکدیگر حرکت می‌کنند و تبعیضی وجود ندارد؛ در این مرحله از کار هم که تلاش‌ها و ممارست‌هایی از سوی بانوان فوتسالیست صورت گرفته نباید تبعیض باشد چراکه آن‌ها تلاش زیادی از خودشان نشان دادند و مسئولان وزارت ورزش باید به این تلاش‌ها توجه کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تبریک به بانوان فوتسالیست ایرانی که مقام نخست آسیا را به نام خود رقم زده‌اند، گفت: این بانوان تلاش زیادی از خود نشان دادند که به این نتیجه رسیدند و اکنون نوبت مسئولان وزارت ورزش است که این تلاش‌ها را نادیده نگرفته و با اهدای هدایایی درخور، خستگی را از تن آن‌ها به در کنند و برای موفقیت در مراحل بعدی و جهانی تشویق شوند.

نماینده مردم تهران، ری‌، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این که زنان ایرانی با حفظ ارزش‌های دینی توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف به خصوص ورزش رتبه‌ها و مدال ‌هایی کسب کنند افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است و امیدوارم این تیم در رقابت‌های جهانی نیز حائز رتبه شود.

این نماینده افزود: این امر نیازمند حمایت‌هایی است از طرف ورزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های مربوطه است تا از این نوع قهرمانی‌ها حمایت شود.

فاطمه رهبر خاطرنشان کرد: مجلس همیشه حمایت لازم را از ورزش داشته و چنانچه از این به بعد هم نیاز بیشتری باشد حتما این اتفاق می‌افتد؛ کمااینکه اگر نیاز به بودجه‌های بیشتری باشد مجلس دریغ نخواهد کرد و امیدوار هستیم با اولویت‌بندی که در وزارت ورزش صورت می گیرد، به ورزش‌هایی مثل فوتسال بانوان توجه بیشتری شود تا شاهد موفقیت‌های بانوان در رشته‌های مختلف باشیم.

نماینده مردم تهران، ری‌، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به عدم پرداخت پاداش‌های نائب قهرمانی فوتسال بانوان در دوره گذشته نیز گفت: اگر وعده‌هایی داده شده و عملی نشده کم لطفی مسئولان وزارت ورزش بوده و باید در این مرحله جبران شود؛ همان‌طور که به ورزش آقایان توجه می‌شود باید برای بانوان هم اتفاق بیفتند و بانوان ورزشکار که مدال کسب کرده و افتخاراتی را برای نظام رقم زده‌اند از پاداش برخوردار شوند و تبعیضی در میان نباشد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری خانه ملت خاطرنشان کرد: خانم‌ها و آقایان در عرصه‌های مختلف دوش به دوش یکدیگر حرکت می‌کنند و تبعیضی وجود ندارد؛ در این مرحله از کار هم که تلاش‌ها و ممارست‌هایی از سوی بانوان فوتسالیست صورت گرفته نباید تبعیض باشد چراکه آن‌ها تلاش زیادی از خودشان نشان دادند و مسئولان وزارت ورزش باید به این تلاش‌ها توجه کنند.

https://shoma-weekly.ir/WSTLcA