مجلس

نامه معاندین نظام به ترامپ مصداق بارز خیانت است

کسانی با ملیت ایرانی دست به دامن آمریکا می‌شوند تا آمریکایی‌ها به ملت و کشورمان ضربه و خسارت وارد کند این افراد و گروه‌ها مصداق بارز خیانت به کشور و نظام و ملت است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معتقدم نامه چند از ضد انقلاب نمیتواند اثری بر اراده ملت ایران بگذارد.

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با خبرنگار هفته نامه شما، در واکنش به نامه جمعی از
ضد انقلاب
ها به ترامپ، گفت: گروههای معاند و ضد انقلاب خارج از کشور در تلاش هستند تا مناسبات بین المللی با امنیت جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار کنند. وی در ادامه با بیان این مطلب که با تغییر دولتها در آمریکا هر یک از گروههای ضد انقلاب در تکاپو میافتند تا با نوشتن نامهای به رئیس جمهور آمریکا آنها را در جهت ضربه زدن به ملت ایران تحریک کنند، افزود: کسانی با ملیت ایرانی دست به دامن آمریکا میشوند تا آمریکاییها به ملت و کشورمان ضربه و خسارت وارد کند این افراد و گروهها مصداق بارز خیانت به کشور و نظام و ملت است.

نقوی حسینی در ادامه با طرح پرسشی مبنی بر اینکه چگونه یک ایرانی که خود را متعلق به ایران و ملت میداند از مقامات ارشد آمریکا در خواست میکند که ملت ایران را تحقیر کند؟ و مردم مستضعف و فقیر جامعه تحت فشار قرار بگیرند؟ گفت: این نوع رفتارها نشان دهنده این است که این افراد خائن به ملت و کشور هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: دولت آمریکا باید معقول باشد و بداند که جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگ منطقه است و با زبان زور و تحریم و تهدید نمیشود با ملت این کشور صحبت کرد از این رو ضرورت دارد آمریکاییها بجای بهره گرفتن از زبان زور و تهدید با زبان منطق با ملت ایران صحبت کنند.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت تصریح کرد: امیدواریم دولت آمریکا دولت معقولی باشد و تحت تأثیر حرف کسانی که جایگاهی در ایران و میان ملت ما ندارند قرار نگیرد. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: به دلیل اینکه معاندین نظام جایگاهی در میان ملت ندارند و مردم آنها را از میان خود راندهاند و تحت تأثیر توطئهها و حرفهای این افراد قرار نمیگیرند از سوی لجبازی کردن با ملت و عجز و ناتوانی متوسل به نوشتن نامه به ترامپ شدهاند.

نقوی حسینی، در مورد تأثیر نامه معاندین به ترامپ، گفت: معتقدم نامه چند ضد انقلابها نمیتواند اثری بر اراده ملت ایران بگذارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه بیان کرد: دولت آمریکا از ضد انقلابها عاقلتر هستند و میدانند وقتی این افراد در میان ملت ایران جایگاهی ندارند قطعا نمیتوانند بر روی مردم ایران تأثیر گذار باشند از این رو به نامه سی تن از ضد انقلابها اهمیت نخواهد داد.

https://shoma-weekly.ir/kJiOj0