جامعه

می خواهند قطار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند

دشمن در یک جنگ نرم و شناختی نشاط، آرامش، ثبات، پیشرفت، رونق، ثروت، رفاه، امنیت، عدالت و عزت ایرانی ها را نشانه گرفته و نفوذی ها، نوکران غرب و پیاده نظام آمریکا با ترور، خشونت، هرزگی، تحریم، توهین و حتی تجزیه طلبی می خواهند قطار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصرار غرب توقف پیشرفت ایران اسلامی است و به یک معنا می خواهند جمهوری اسلامی ایران را به عقب برگردانند.

«محمدکاظم انبارلویی» در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران ۴۳ سال استوار، با نشاط، آرامش و ثبات در سپهر سیاست جهان ظاهر و به قول رهبری معظم انقلاب منطق دمکراسی لیبرال غرب را زیر سئوال برده و ابطال کرده است.

وی همچنین اظهارداشت: دشمن در یک جنگ نرم و شناختی نشاط، آرامش، ثبات، پیشرفت، رونق، ثروت، رفاه، امنیت، عدالت و عزت ایرانی ها را نشانه گرفته و نفوذی ها، نوکران غرب و پیاده نظام آمریکا با ترور، خشونت، هرزگی، تحریم، توهین و حتی تجزیه طلبی می خواهند قطار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم با راهپیمایی های میدانی و همینطور دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی بساط آشوبگران را در خیابان ها جمع کردند اما آنان به دنبال تبدیل اغتشاش به اعتصاب و ترور در کشور هستند.

وی در ادامه افزود: تمامی تلاش ها معطوف به اینکه ایران به سمت رونق و پیشرفت حرکت نکند و در این مسیر از هیچ تلاش دریغ نکرده و نخواهند کرد.

انبارلویی اظهارداشت: اراده دولت سیزدهم بر اینکه با نگاه به شرق پیشرفت های اقتصادی کشور را به سمت جلو حرکت دهد چون غرب تمام قد در برابر پیشرفت ایران اسلامی ایستاده است.

وی عنوان کرد: هدف دشمن از ایجاد آشوب، ناآرامی و اغتشاش در کشور اینکه به سرمایه گذاران روسی و چینی گوش زد کند که ایران امن و باثبات نیست و به یک معنا امنیت جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اکنون جمهوی اسلامی ایران امروز در یک ارتباط راهبردی با کشورهای مثل روسیه و چین قرار گرفته و این خوشایند آمریکایی ها و دنیای غرب نیست.

وی افزود: هم اکنون ایران گسترش روابط خود را با جهان بدون آمریکا و سه کشور شرور اروپایی دنبال می کند و به دلیل بدعهدی ها و خصومت های بی حد و حصر غربی ها هیچ نگاهی به سمت آنان ندارد.

وی ضمن اشاره به معرکه دشمنان درفضای مجازی و ارتش رسانه ای خود علیه جمهوری اسلامی یادآورشد: ملت ایران به لطف خدا و با ایستادگی مثال زدنی خود از این معرکه نیز عبور و همچنان مسیر پیشرفت، ترقی و توسعه ایران اسلامی را ادامه خواهند داد.

https://shoma-weekly.ir/DSdILd