مجلس

می خواهند با طرح استعفای روحانی خود را دلسوز مردم جا بزنند

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: اینکه برخی پیشنهاد استعفای رئیس جمهور را می‌دهند، با اشراف به انتقاداتی که نسبت به دولت شده، می‌خواهند خود را دلسوز مردم معرفی کنند، اما عملاً این سناریو نتیجه بخش نخواهد بود.

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار کرد: اینکه برخی پیشنهاد استعفای رئیس جمهور را میدهند، با اشراف به انتقاداتی که نسبت به دولت شده، میخواهند خود را دلسوز مردم معرفی کنند، اما عملاً این سناریو نتیجه بخش نخواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: علیرغم تلاش اصلاح طلبان برای وادار کردن دولت به استعفا، دولت اعلام کرده که تا پایان دوره ریاست جمهوری دوازدهم به کار خود ادامه خواهد داد و به فکر استعفاء نیست.

کواکبیان گفت: متأسفانه مطرح کنندگان درخواست استعفای رئیس جمهور به این درک نرسیدهاند که استعفای او به راحتی ممکن نیست؛ زیرا او دومین مقام عالی کشور است و اگر او هم بخواهد به این سادگی که پیشنهاد می دهند، نیست.

وی با بیان این مطلب که در شرایط فعلی نه دولت باید استعفاء دهد و نه چنین درخواست هایی باید از رئیس جمهور انجام پذیرید، گفت: استعفای رئیس قوه مجریه راه حل مشکلات نیست و از میزان مشکلات نخواهد کاست.

دبیرکل حزب مردم سالاری یادآور شد: استعفای رئیس جمهور نه تنها اوضاع را مساعد نمی کند، بلکه شرایط فعلی را هم وخیم تر خواهد کرد و وضعیت معیشت مردم بدتر هم می شود.

وی در ادامه گفت: آنها فکر میکنند با استعفای روحانی مشکلات دولت حل خواهد شد، در صورتی که این کار به مشکلات هم دامن خواهد زد.
https://shoma-weekly.ir/inVeIu