جامعه

موفقیت های کشور جایی در رسانه های اصلاح طلب ندارد

طیف موسوم به اصلاح‌طلب در رسانه‌هایشان تحریم های آمریکا، القای ناامیدی از شرایط اقتصادی کشور، حمایت از اغتشاشگران و مظلوم نمایی برای آنها و....برای‌شان مهم است و آن ها را تیتر یک می‌کنند. اما موفقیت های کشور ، هیچ جایی در میان انبوه تیتر و عکس‌های این رسانه‌ها ندارد!

متاسفانه برخی روزنامه‌ها و سایت‌های خبری منتسب به جریان اصلاح طلب هم همصدا و همراه با دشمن، با بیش‌فعالی به تولید محتوا ناامید کننده در مورد کشور می پردازند. برای نمونه، روزنامه شرق در نیم تای صفحه اول با تیترهایی از جمله «مسیر دودی مدرسه»، «شرایط بغرنج اقتصادی»، «اعتیاد»، «قطع اینترنت»، «پولشویی» و...تابلویی مایوس کننده از کشور را به تصویر کشیده است.

منتقد بودن، نیاز کشور است. اما منتقد کسی است که ضعف و قوت‌ها را کنار هم می‌بیند، و در بازتاب موفقیت‌های امیدوار‌کننده، بُخل نمی‌ورزد.این در حالی است که متاسفانه رسانه های اصلاح طلب هیچ گاه در صفحه ی اولیه ی خود اخبار مثبت کشور همچون «رکورد روزهای بدون فوتی کرونا»، «اقدامات مثبت اقتصادی دولت»، «محاکمه و مجازات مفسدان دانه درشت اقتصادی»، و... را منتشر نمی کنند

نکته قابل‌تأمل اینجاست که مطالبی که در راستای سیاه نمایی اوضاع کشور توسط رسانه های اصلاح طلب انتشار می یابد عموما با استقبال رسانه‌های معاند همراه شده و به‌صورت ویژه و حداکثری بازنشر داده می‌شوند

به راستی چرا برخی فعالین مدعی اصلاحات که خود را دلسوز مردم و کشور می دانند دقیقا همسو با دشمن، به سیاه نمایی از اوضاع کشور می پردازند و برای رسانه های بیگانه خوراک تهیه می کنند؟! آن هم اوضاعی که مقصر اصلی آن دولت برآمده از جریان اصلاحات است.

https://shoma-weekly.ir/i5gpZ7