ویژه

موتلفه برنامه های دانش بنیان به منظور تحقق پیشرفت دارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ما بر اساس موازین حزبی و جهت گیری های مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل دولت اسلامی مبتنی بر برنامه های دانش بنیان و سیاست های کلی ابلاغی و به منظور تحقق پیشرفت ایرانی و اسلامی، تصمیم گرفتیم سهم خود را در این عرصه ادا کنیم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جریان های مخالف کشور حساسیت‌های زیادی بر میرسلیم ندارند و قادر نیستند نقطه تاریکی را در کارنامه وی پیدا کنند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حسین انواری با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی با توجه به سابقه نیم قرنی خود و براساس تفکرات امام و رهبری مبنی بر ارزشگرایی، آرمانگرایی و مبارزه انقلابی و جهادی و نقش آفرینی هایی که در طول سالهای انقلاب داشته خود را ملزم دانسته است که در انتخابات سال ۹۶ بصورت فعال حرکت کند، گفت: موتلفه اسلامی می‌خواهد در کنار مقام معظم رهبری و بعنوان بازوی مقوم ولایت فقیه در امور اجرایی کشور اثرگذار باشد.

وی افزود: مساله حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، در شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی مطرح و تصمیم جمعی این شد که حزب حضوری اثرگذار با معرفی یک کاندیدا در انتخابات ۹۶ داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: شخصیتی که بعنوان نامزد حزب موتلفه اسلامی معرفی می شود در واقع گفتمان حزب را مدیریت و راهبری خواهد کرد.

انواری گفت: ما بر اساس موازین حزبی و جهت گیری های مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل دولت اسلامی مبتنی بر برنامه های دانش بنیان و سیاست های کلی ابلاغی و به منظور تحقق پیشرفت ایرانی و اسلامی، تصمیم گرفتیم سهم خود را در این عرصه ادا کنیم.

وی تصریح کرد: در راستای این مهم، حزب موتلفه اسلامی بررسی های خود را برای تعیین یک گزینه شایسته در میان اعضای موتلفه اسلامی و افراد خارج از حزب انجام داد و به تعدادی از آقایانی که می‌توانند این مسئولیت را برعهده بگیرند رسید و با آنها به رایزنی پرداخت و در نهایت توانست به گزینه ای برتر دست یابد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما پس از بررسی های متعدد در نهایت آقای «سید مصطفی میرسلیم» را از میان افراد واجد شرایط انتخاب کردیم، گفت: وی کارنامه‌ای درخشان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب دارد و انتخاب وی از سوی حزب موتلفه اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در واقع مصداق شایسته گزینی است.

انواری با بیان اینکه میرسلیم نمونه واقعی ساده زیستی است، اظهار کرد: وی بلحاظ فکری معتقد به مشورت و کار جمعی، تشکیلاتی و حزبی است و دغدغه های جدی فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی افزود: میرسلیم مواضع و منویات رهبر معظم انقلاب را بخوبی فهم و درک می‌کند و اعتقادی بنیادین به عملیاتی کردن منویات ولی فقیه دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: میرسلیم امروز در موتلفه اسلامی رئیس تشکیلات حزب بوده و همچنین مسئولیت‌های متعددی در امور اجرایی در طول انقلاب از جمله تصدی وزارت ارشاد، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان جنگ زدگان را برعهده داشته است.

انواری با تاکید بر اینکه میرسلیم در کارهای سیاسی فردی بدون حاشیه است، گفت: وی فهم درستی از امور سیاسی دارد و الگوهای قرآنی را در تطبیق و تحلیل اینگونه مسائل لحاظ می‌کند.

وی افزود: میرسلیم اعتقاد جدی به اقتصاد مقاومتی دارد و معتقد است این سیاست قطعا در کشور جواب می‌دهد و هر آنچه رهبر انقلاب بر این مساله تاکید دارند، در رفتار و تفکرات آقای میرسلیم جاری است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جریان های مخالف کشور حساسیت‌های زیادی بر میرسلیم ندارند و قادر نیستند نقطه تاریکی را در کارنامه وی پیدا کنند.

انواری خاطرنشان کرد: میرسلیم سالهاست که چهره‌ای دانشگاهی محسوب می شود و در واقع یک شخصیت علمی و صاحب تجربه در حوزه های تحقیقاتی، اجرایی و مدیریتی است.

وی ادامه داد: حزب موتلفه اسلامی برای مدیریت اجرایی کشور و جایگاه ریاست‌جمهوری برنامه ای تحولی تدارک دیده است و در واقع آقای میرسلیم برنامه های حزب را عملی خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: رئیس جمهور مسئولیت اجرای قانون اساسی را دارد و باید در مقابل رهبری، مجلس و ملت پاسخگو باشد؛ این جایگاه، جایگاه ارزشمندی است و اگر شخص رئیس‌جمهور از ویژگی‌های اخلاقی و دینی برخوردار نباشد، نمی‌تواند از استقلال و مرزهای سیاسی و اقتصادی کشور حراست و پاسداری کند.

https://shoma-weekly.ir/hMZxNB