ویژه

موتلفه امانت امام است که باید به جوانان تحویل دهیم

باید امانت مؤتلفه اسلامی را به جوانان واگذار کنیم. حزب مؤتلفه اسلامی امانتی است که امام(ره) به دست ما داده و باید آن را تحویل جوانان داده و آن‌ها را در این مسیر هدایت کنیم. تقاضا دارم از پیشکسوتان که کنار نمانند و این امانت را به جوانان منتقل کنیم.
وی اظهار داشت: من از در و دیوار زندان قصر خاطرات بسیار زیادی دارم. من در زمانی که برادران مؤتلفه را دستگیر کرده بودند مانند حاج هاشم امانی و آیت‌الله انواری و توکلی بینا و... یک روز ملاقات آمدم و کودک بودم. پشت میله‌ها آمدم اینها 7 نفر پشت میله‌ها آمدند و به نظرم ایام شهادت امام موسی کاظم بود و لباس‌های مشکی داشتند.

وی افزود: دست‌ها را روی میله‌های زندان گذاشتند و با شادمانی و سرحالی احوال‌پرسی کردند و اصلا آن روز یک روحیه‌ای پیدا کردم که بتوانیم مبارزه کنیم. روحیه شادابی را به ما منتقل کردند.

رخ صفت گفت: ما مؤتلفه‌ای‌های قدیم هر جا که می‌نشینیم می‌گویند شما پیر و بازاری هستید و از دور خارج شده‌ایم. اما امروز حزب مؤتلفه اسلامی شرایطی خوبی دارد که بسیار کار کرده‌اند.از زمانی که به اصرار آقای عسگر‌اولادی ایشان از دبیرکلی انصراف دادند و آقای حبیبی آمدند مؤتلفه باز هم موفقیت هایی داشته است و الان نیز جوانان ما آماده‌اند؛ پیشکسوتان باید از آنها حمایت کنند و این امانت را به آنها بسپارند.

رخ صفت تاکید کرد: امروز مؤتلفه اسلامی جوانان بسیار خوب و توانمندی را تربیت کرده است که باید راه شهدا و بزرگان این حزب را دنبال کنند.

وی افزود: باید امانت مؤتلفه اسلامی را به جوانان واگذار کنیم. حزب مؤتلفه اسلامی امانتی است که امام(ره) به دست ما داده و باید آن را تحویل جوانان داده و آن‌ها را در این مسیر هدایت کنیم. تقاضا دارم از پیشکسوتان که کنار نمانند و این امانت را به جوانان منتقل کنیم.

https://shoma-weekly.ir/OykOTW