ویژه

موتلفه اسلامی محکم در مسیر ولایت،روحانیت و مرجعیت حرکت می کند

اعضای حزب موتلفه اسلامی یک روز قبل از برگزاری دهمین مجمع عمومی این حزب بار دیگر در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) جمع شدند تا با آرمانهای انقلاب و امام راحل تجدید بیعت کنند.
اعضای حزب موتلفه اسلامی یک روز قبل از برگزاری دهمین مجمع عمومی این حزب بار دیگر در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) جمع شدند تا با آرمانهای انقلاب و امام راحل تجدید بیعت کنند.
حضور در مزار شهدای هفتم تیر و شهدای 26 خرداد این حزب از دیگر برنامه های اعضای حزب موتلفه اسلامی بود.
دکتر اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در حرم امام خمینی(ره)  اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی محکم در مسیر ولایت،روحانیت و مرجعیت حرکت می کند.
وی افزود: اولین عنایت امام خمینی(ره) در سال 42 به اعضای موتلفه اسلامی این بود که برای اولین بار وقتی سه هیات در منزل امام جمع شدند امام خمینی(ره) فرمودند شما برای خدا کار می کنید چرا با هم کار نکنید و من در مورد تک تک شما تحقیق کرده ام و شما تحقیق مرا قبول دارید. شما که برای خدا کار می کنید با هم موتلف شوید و این توفیق الهی بود که حزبی که تشکیل شد به نظر ، گزینش ، دستور و در منزل امام تشکیل شد .
بادامچیان تاکید کرد: موتلفه اسلامی از ابتدا محکم و استوار در مسیر ولایت ، روحانیت و مرجعیت حرکت کرده و خواهد کرد.
وی افزود: امروز نیز گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هستیم و بر آهنگ ولایت عمل کرده ایم و هیچگاه از مسیر ولایت خارج نشده و امیدواریم تا به آخر هم همینطور در خط استوار ولایت فقیه عادل و روحانیت معزز اسلام بمانیم.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی  اظهار داشت: امیدواریم در فعالیت های خود بتوانیم جامعه نمونه اسلامی ، دولت نمونه اسلامی و حزب نمونه محور اسلامی را تقدیم حضرت ولی عصر (عج) کنیم.
برای مصون ماندن از اشتباه باید گوش به فرمان رهبری بود
فضل الله فرخ  عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در تجدید میثاق با شهدای هفتاد و دو تن  اظهار داشت:   ثبات هر تشکیلاتی برای اینکه بتواند از هر مشکلی مصون بماند بایدگوش به فرمان رهبری باشد و در صراط ولایت حرکت کند و نظرات امام و رهبری را بر نظرات خودش ترجیح داده و مطیع محض باشد.
وی افزود: شهدا همه زندگی خود را داده اند تا ایران اسلامی با عظمت به راه خود ادامه دهد زیرا با فداکاری های شهدا خداوند به ایران نصر و کمک داد و امروز ایران بزرگترین الگو در دنیا بوده و ترس همه مستکبران از الگو شدن ایران در جهان است.
فرخ تاکید کرد: بار سنگین امانت شهدا بر دوش ما است و اگر کوتاهی کنیم در محضر خدا نمی توانیم پاسخگو باشیم. .

https://shoma-weekly.ir/Qh6i8A