ویژه

مواضع عسگراولادی از نگاه دیگران

جناب آقای عسگراولادی شخصیتی محترم و شناخته شده و انقلابی است که همواره مورد علاقه امام‌خمینی‌(ره) بود. عضو مجلس خبرگان در ادامه با بیان اینکه این پیرمرد همواره مدافع انقلاب و ولایت بوده افزود‌‌: اینکه از سخنان وی برداشت تطهیر فتنه گران را داشته باشیم اشتباه است.


رئیس مجلس‌‌:

نباید شخصیتی مثل آقای عسگراولادی را مورد آماج قرار داد

رئیس مجلس درخصوص ارزیابی خود از صحبتها و اظهارنظرهای عسگراولادی درباره موسوی و کروبی و برخی واکنشها به این اظهارات گفت‌‌: فکر نمیکنم اقای عسگراولادی در پی این باشد که صحبتی کرده تا دیگران را بلاوجه تطهیر کند. نباید بیجهت شخصیتی مثل آقای عسگراولادی را مورد آماج مطالبی قرار داد.

 

آیتالله موحدی کرمانی‌‌:

سخنان عسگراولادی تطهیر فتنهگران نبود

آیتالله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران به افکارنیوز گفت‌‌: جناب آقای عسگراولادی شخصیتی محترم و شناخته شده و انقلابی است که همواره مورد علاقه امامخمینی(ره) بود. عضو مجلس خبرگان در ادامه با بیان اینکه این پیرمرد همواره مدافع انقلاب و ولایت بوده افزود‌‌: اینکه از سخنان وی برداشت تطهیر فتنه گران را داشته باشیم اشتباه است.

 

دفاع سلیمینمین از عسگراولادی

عباس سلیمی نمین اظهارات اخیر دبیر کل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری را پند انتخاباتی به گروههای سیاسی دانست و تأکید کرد که واکنشها به این اظهارات شایسته نظام اسلامی نیست. وی افزود‌‌: اگر اظهارنظرهای آقای عسگراولادی مورد پسند بعضیها نبوده و به مذاق سیاسیشان خوش نیامده حق ندارند وی را مورد هجمه قرار دهند‌‌؛ اگر به این موضوع اعتقادی ندارند میتوانند دلایل خود را ارائه کنند.

 

https://shoma-weekly.ir/UF4Ne7