ویژه

ملت انتظار کوتاهی از مسئولان ندارند

حزب موتلفه اسلامی در اطلاعیه‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ملت ایران در تداوم انقلاب و عبور از چالش‌های فرارو هیچ‌گاه رهبر عزیز و ناخدای کشتی انقلاب خود را تنها نخواهند گذاشت.

حزب موتلفه اسلامی در اطلاعیهای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ملت ایران در تداوم انقلاب و عبور از چالشهای فرارو هیچگاه رهبر عزیز و ناخدای کشتی انقلاب خود را تنها نخواهند گذاشت.

 

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

سیوچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که منجربه بارنشستن اسلام سیاسی فقاهتی امام خمینی(ره)در ایران اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی شد یومالله مبارکی برای مسلمانان جهان و آزادیخواهان عالم است.  پیام معنویت انقلاب اسلامی در جهان که مادیت و بیگانگی از خود، موجب تنهایی و افسردگی و ماشینزدگی بشریت آن را فراگرفته، حقیقتاً انفجار نور در تاریکی ظلم و بیعدالتی بود.

 گفتمان این انقلاب در طی سی و چهار سال گذشته نظم نوینی را در سراسر جهان اسلام شکل میدهد که عدالت، استقلال، آزادی، خودباوری، ظلمستیزی و چندجانبهگرایی شاخصههای آن خواهد بود.

 سی و چهار سال است که ملت فداکار و انقلابی ایران بهخاطر کسب استقلال و باج ندادن به قدرتهای سلطهگر جهان و قطعکردن دست چپاولگران از غارت منابع و ثروتهای ملی کشور رنج و فشار و تهدید دشمنان را به جان خریده و سربلند و سرافراز پرچم ضدیت با استکبار و تحجر را برافراشته و قدرتهای سلطهگر را تحقیر کرده است.  ملت عزیز ایران با پایداری و مقاومت زبانزد خود طی این سی و چهار سال هزینه و تاوان استقلالطلبی و عدم اتکا به قدرتهای سلطهگر شرق و غرب را داده و تحریمها و تهدیدها و خرابکاریهای استکبار و عمال او در منطقه را تحمل نموده است. اینک ملت و نظام جمهوری اسلامی که در حال الگو شدن برای کشورهای بیدار شده اسلامی است ضمن دستیابی به قلههای علم و تکنولوژی و پیشرفت همهجانبه در عرصههای اقتصادی، فرهنگی، علمی، نظامی و سیاسی و برخورداری از بهترین مردمسالاری دینی و اقتدار ملی در حال تبدیل  شدن به قدرت اول منطقه است.

تجربه گرانسنگ ملت ایران در طی سی و چهار سال گذشته کارآمدی اسلام سیاسی فقاهتی امام خمینی(ره)و ولایت مطلقه فقیه را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اثبات و توانایی نظامپردازی ناشی از پیوند دین و سیاست را در شریان زندگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایران نشان داد.

ملت بزرگ ایران در کوران 34 سال مجاهدت، جنگ، تحریم و فشارهای دشمن آبدیده شد و راه مقابله با فتنهها و بحرانها و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن را آموخت و تمام سرمایهگذاریها و تلاشهای دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا و انگلیس برای براندازی و انحراف و توقف فرایند انقلاب اسلامی را بیاثر و نقش بر آب کرد.

اکنون انقلاب سی و چهار ساله ملت بزرگ ایران که انقلابهای دیگری در متن بیداری اسلامی و جنبش وال استریت آن را همراهی میکنند جهان را به سوی پیچ تاریخی مهم و سرنوشتسازی سوق نموده که قدرتهای بزرگ استکباری به لب پرتگاههای این پیچ نزدیک شدهاند و فروپاشی و اضمحلال خود را پیشبینی میکنند و نظام جمهوری اسلامی همچنان با صلابت و نشاط و اقتدار و امیدوار به افق روشن و تابناک انقلاب اسلامی در سایه رهبری خردمندانه و الهی حضرت آیتالله العظمی خامنهای از میان چالشها و توطئههای دشمنان با کرامت عبور کرده و خواهد کرد.

بیشک این حرکت پرشتاب و افتخارآمیز ملت و نظام جمهوری اسلامی که با اتکاء به قدرت لایزال الهی و اخلاص و تدبیر ولیفقیه عادل زمان و بصیرت و آگاهی و حضور مستمر مردم در صحنه بهدست آمده، نباید و نمیتواند با قصورها و کوتاهیهای مسئولان در انجام وظایف قانونی و عمل به رهنمود و دستورات رهبر معظم انقلاب، کند و متوقف شود ولی ملت فداکار ایران انتظار ندارند در شرایطی که نگاههای بیداران جوامع اسلامی و دشمنان قسم خورده انقلاب به حرکات و مواضع کارگزاران و نخبگان کشورمان دوخته شده، تا یا الگو بگیرند و یا با اندک نقطه ضعف و اشتباهی علیهمان استفاده کنند، به اختلافات بیاساس دامن زده شده و یا در قانونمداری و حفظ آرامش کشور از کسی و قوهای کوتاهی سربزند.

 ملت ایران اجازه نمیدهد کارگزاران و منتخبین ملت ذرهای از مسیر قانون و فرامین رهبر معظم انقلاب و سیاستهای ترسیم شده نظام عدول کرده و دستاوردهای گرانسنگ انقلاب را قربانی اختلافات نفسانی و اشتباه در درک مشترک و درست از قانون و ارزشها بنمایند.

 آسیب زدن به آرامش قبل از انتخابات و دامن زدن به اختلافات و جریحهدارکردن احساسات ملت فداکاری که بار سنگین مشکلات اقتصادی و فشار تحریمی دشمن را تحمل میکنند خیانت به نظام و رهبری است.

 ملت ایران در تداوم انقلاب و عبور از چالشهای فرارو هیچگاه رهبر عزیز و ناخدای کشتی انقلاب خود را تنها نخواهند گذاشت و با رویشهای جدید جای ریزشهای انقلاب را پرخواهد کرد.

 

https://shoma-weekly.ir/bS2JxU