مجلس

مقاومت و ایستادگی رمز موفقیت در عرصه بین المللی است

مقاومت و پایداری یک اصلی است که هرگز خدشه‌ای به آن وارد نمی‌شود. لذا ما در مقاطع مختلف سیر انقلاب خود دیدیم، هنگامی که در دوران اصلاحات شاهد بودیم با فرض آنکه صدق نیت، گمان کردند، اگر در مسئله‌ای هسته‌ای کوتاه آمده بیایند، امتیازاتی خواهند گرفت ولی تجربه را بکار بردند و ما دیدیم که استکبار چه زیاده خواهی‌هایی را داشتند، آن‌ها حتی رشته علمی ما را در کشور هدف قرار دادند که باید تعطیل شود، علاوه بر پلمب کردن سایتهای هسته‌ای ما این مسئله را تجربه کردیم.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان آنکه مقاومت و ایستادگی رمز موفقیت در عرصه بین المللی است اظهار داشت: یکی از عناصر پیروزی انقلاب اسلامی ما و یا هر نهضت آزادی بخش در هر کجای دنیا، پایداری و مقاومت بر آن مبانی اعتقادی با توکل بر خداوند است. حقیقت آن است هنگامی که هر کسی برای خدا و حفظ ارزشها روی مسئلهای مقاومت میکند این وعده الهی و قرآن است که در مقابل کفار، یک نفر اهل حق بیست نفر جلوه خواهد کرد. لذا از پایداری و مقاومت پایههای کفر به لرزه در خواهد آمد و رعب و وحشت به آنها دست میدهد.

وی افزود: اما هرگاه خدای ناکرده رخوت و کسالت و سستی در افراد و یا تفرق آرا دیده شود؛ همچنین ضعف عزم و اراده و یا تردید و دودلی قطعا دشمنان ما در صحنه حاضر میشوند در واقع حاصل اتاق فکر خود را به میدان میآورند و بسیار دقت نظر دارند و اگر احساس کنند که یکی از این احساسات غلبه کرده است، آنها پیشروی خواهند کرد؛ زیرا این خوی استکباری آنان است.

آلیا تصریح کرد: مقاومت و پایداری یک اصلی است که هرگز خدشهای به آن وارد نمیشود. لذا ما در مقاطع مختلف سیر انقلاب خود دیدیم، هنگامی که در دوران اصلاحات شاهد بودیم با فرض آنکه صدق نیت، گمان کردند، اگر در مسئلهای هستهای کوتاه آمده بیایند، امتیازاتی خواهند گرفت ولی تجربه را بکار بردند و ما دیدیم که استکبار چه زیاده خواهیهایی را داشتند، آنها حتی رشته علمی ما را در کشور هدف قرار دادند که باید تعطیل شود، علاوه بر پلمب کردن سایتهای هستهای ما این مسئله را تجربه کردیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطر نشان کرد: اما در دورههای بعد آن شاهد بودیم که چه زمانی که آقای لاریجانی دبیر شورا بودند و چه در زمان آقای جلیلی و چه هم اکنون که تیم مذاکره کننده جدید، البته از یک مقطع زمانی به بعد با هشدارهای مقام معظم رهبری و مجلس و مردم مواجه شدند و سعی بر جدیت در مذاکرات را سرلوحه قرار دادند؛ دیده میشود که ما دستاوردهای خوبی را به دست آوردیم. بنابراین باید در مذاکرات هستهای هم به روند پایداری و مقاومت پایبند باشیم تا موفق شویم.

https://shoma-weekly.ir/qUPMBb