جامعه

مقاومت ملت ایران، اروپا را به چاله مرگ خواهد کشاند

یک عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع ملی با پیش‌بینی تفرقه و جدایی در روابط دیپلماتیک اروپا و آمریکا،گفت: مقاومت مردم ایران در برابر تهاجم‌ اقتصادی-امنیتی منجر به تضعیف روابط اروپا با آمریکا و شکست‌ پیاپی غرب مقابل شرق خواهد شد که اروپا را در چاله مرگ قرار میدهد.

دکتر محمود شمس دولت آبادی درمورد نقش اروپا در جنگ ترکیبی و آشوب طلبی علیه ایران اظهارکرد: علت وجودی و شاکله اصلی کشورهای متشکل اروپا و تئوریکای اروپایی به دوران استعمار برمی گردد.

وی با بیان اینکه وجود این کشورها متکی بر شرایط استکباری برای ایجاد قدرت برتر است افزود: کشورهای فرانسه و آلمان زیربنای تفکر ناسیونالیستی افراطی داشتند و همین سبب حس برتری جویی در پیشینه آنها شده و لذا طبیعی است که در مقابل قدرت نوخاسته و عدالت خواهی به نام جمهوری اسلامی ایران از بدو انقلاب شروع به اقدامات خصمانه کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع ملی گفت: امروز که جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا توانسته حوزه نفوذ خود را برای هویت یابی مسلمانان گسترش دهد، آنها از هر تلاش و ظلمی در مقابل ما دریغ نمی‌کنند. این در حالیست که ما نه با اروپا و نه با هیچ کشور دیگری مخاصمه نداشته‌ایم و فقط عزت و استقلال خود را می‌خواهیم.

شمس دولت آبادی جهت بندی اخیر اروپایی‌ها را یک اشتباه استراتژیک خواند و تصریح کرد: آنها فکر کردند که جمهوری اسلامی ایران در موضع ضعف است و می‌توانند به پیکر انقلاب اسلامی در این شرایط ضربه بزنند.

وی یادآورشد: هم اکنون اروپا در شرایط جنگ با اوکراین و بحران انرژی در مخصمه بزرگی گرفتار شده و به جای اینکه روابط انسان دوستانه را با ایران توسعه دهد با طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی در دام قرار گرفته و به ضرر خودش عمل می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه دفاع ملی، تفرقه، جدایی و یأس در روابط دیپلماتیک ما بین اروپا و آمریکا را پیش‌بینی کرده و افزود: مقاومت اسلامی و مقاومت مردم ایران در برابر تهاجم سنگین و ظالمانه اقتصادی و امنیتی؛ منجر به تضعیف اتحادیه اروپا، تضعیف روابط اروپا با آمریکا و شکست‌های پی در پی برای جبهه غرب در مقابل جبهه شرق خواهد شد که اروپا را در چاله مرگ قرار خواهد داد.

https://shoma-weekly.ir/JW3VeV