مجلس

مقابله با جنگ نرم نیازمند عمل به‌موقع است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: تهاجم فرهنگی توسط یک درصد علیه 99 درصد است. وی جنگ نرم را علیه تمام بشریت خواند و اظهار کرد: مقابله با جنگ نرم نیازمند عمل به‌موقع است.
مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن ویژه خواهران بسیجی سراسر کشور امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

لاله افتخاری در مراسم مذکور با اشاره به فراهم شدن بستر آموزش و فراگیری مفاهیم قرآنی در جامعه اظهار کرد: پژوهش در موضوع‌های قرآنی در حال انجام است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ترویج فرهنگ قرآنی را به برکت خون شهدا، جانبازان و ایثارگران عنوان کرد و افزود: هدایت قرآنی با رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه انجام می‌شود.

افتخاری به شجره طیبه در بسیج اشاره کرد و گفت: شجره طیبه بسیج باید انسان‌ها را به طرف حیات طیبه هدایت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از افراد در عرصه قرآنی وارد شدند اما در نیمه راه لغزیدند، تصریح کرد: قرآن برای افرادی که چشم به دشمنان دوختند راهگشا نیست.

وی ورود به مهمانی قرآنی را با اخلاص خواند و بیان کرد: اخلاص موجب ارتقای انسان می‌شود.

افتخاری با تاکید بر گسترش فرهنگ قرآنی در کشور، یادآور شد: در مورد آموزش و حفظ قرآن کریم باید به صورت خوشه‌ای عمل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: تهاجم فرهنگی توسط یک درصد علیه 99 درصد است.

وی جنگ نرم را علیه تمام بشریت خواند و اظهار کرد: مقابله با جنگ نرم نیازمند عمل به‌موقع است.

افتخاری با بیان اینکه بسیجیان باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن به‌پاخیزند، تصریح کرد: مقابله با ناتوی فرهنگی نیاز به شناخت دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی زندگی ساده، اسلامی و بدون تشریفات را از درس‌های قرآنی دانست و بیان کرد: مقابله با تجمل‌گرایی با گسترش فرهنگ قرآنی امکانپذیر است.

وی بر عفاف و حجاب بانوان در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: بانوان قرآنی به‌ویژه بسیجی بیش از دیگران باید در موضوع عفاف و حجاب احتیاط کنند و الگوی دیگران باشند.

https://shoma-weekly.ir/9bs5Fj